Általános Szerződési Feltételek
(ÁSZF)

a COACHING & LOVE weboldalon a felnőttképzési törvény hatálya alá NEM tartozó videós tananyagok, tanfolyamok, digitális kiadványok vásárlására vonatkozó általános szerződési feltételek 

Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a https://coachingandlove.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül elérhető és a felnőttképzési törvény hatálya alá NEM tartozó videós tananyagok, tanfolyamok, digitális kiadványok vásárlására vonatkozó általános szerződési feltételeket. 

A weboldalon keresztül lehetséges a jelentkezés a Szolgáltatók által biztosított és a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó képzésekre, amelyek általános szerződési feltételeit az áttekinthetőség érdekében önálló ÁSZF szabályozza, amely elérhető ezen a linken: https://coachingandlove.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

A weboldalt több Szolgáltató üzemelteti. A Szolgáltatók az ÁSZF-et több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a szolgáltatást igénybe vevő, mint Vásárló fél közreműködése nélkül előre meghatározták, és ezeket a felek egyedileg nem tárgyaltak meg. 

A jelen ÁSZF nem tartalmaz olyan általános szerződési feltételt, amely lényegesen eltér a jogszabályoktól, illetve a szokásos szerződési gyakorlattól.

A SZOLGÁLTATÓK

  • A szolgáltatók adatai
 

Loving Presence Kft.

Peaceful Living Kft.

Laurus Fejlesztő Intézet Kft.

dr. Gulácsi Bernadett ev.

Weboldal:

https://coachingandlove.hu/

E-mail-cím

hello@coachingandlove.hu

Képviselő

dr. Gulácsi Bernadett

Levelezési cím

1121 Budapest, Költő utca 2-4. D. ép. Fsz. 1. ajtó

Telefonszám

+36 20 237 9880

Cégjegyzékszám/ nyilvántartási szám

01-09-355260

01-09-335717

01-09-333832

52029620

Adószám

27347605-2-43

26255509-1-43

23338461-1-43

68636218-1-33

Közösségi adószám

HU27347605

HU26255509

HU23338461

HU68636218

Számlavezető pénzintézet

K & H Bank Nyrt.

MBH Bank Nyrt.

K & H Bank Nyrt.

K & H Bank Nyrt.

Számlaszám

10401093-50527168-8789 1009

10101542-47254800-01005000

10401093-50527168-87491001

10401093-50527168-87871001

IBAN

HU8710401093 505271688789 1009

HU0410101542
47254800
01005000

HU32 1040 1093 5052 7168 8749 1001

HU13104010935052 716887871001

BIC

OKHBHUHB

MKKBHUHB

OKHBHUHB

OKHBHUHB


  • A szolgáltatók tárhelyszolgáltatójának adatai

Név: PROFITÁRHELY Kft.

Székhely: 2030 Érd, Burkoló utca 1.

Weboldal: https://profitarhely.hu/ 

Telefonszám: +36 20 254 08 66 (ügyfélszolgálat)

E-mail: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu 

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

  • Fogalmak a jelen ÁSZF alkalmazása során
      1. Szolgáltatók: az ÁSZF I. pontjában szolgáltatóként feltüntetett személyek.
      2. Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott Fogyasztó; azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
      3. Vásárló: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely a weboldalon megvásárlásra kínált terméket megvásárolja.
      4. Felhasználó: az a személy, aki a weboldalt meglátogatja. 
      5. Digitális tartalom: digitális formában előállított vagy szolgáltatott adat.
      6. Digitális szolgáltatás: olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó számára, hogy digitális adatokat hozzon létre, kezeljen, tároljon, vagy azokhoz hozzáférjen; vagy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a fogyasztó és a szolgáltatás más igénybe vevői által feltöltött vagy létrehozott digitális adatok megosztását, illetve az azokkal való egyéb interakciót.
      7. Termék: a webáruházban kínált digitális tartalom vagy digitális szolgáltatás (videótanfolyamok, digitális kiadványok).
      8. Vételár: a termékért fizetendő ellenszolgáltatás.
      9. Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
  • Az ÁSZF megismerhetősége

Az ÁSZF megismerhetőségét Szolgáltatók a weboldalukon, a nyitóoldalon, könnyen elérhető módon, letölthető, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható formában, a szövegben való kereshetőség biztosításával, ingyenesen biztosítják.

  • Az ÁSZF elfogadása
      1. A Szolgáltatók által közzétett ÁSZF a Vásárló kifejezett elfogadásával válik a Szolgáltatók és a Vásárló között létrejött szerződés részévé, ezért Szolgáltatók a megrendelés előtt és a szolgáltatás teljes időtartama alatt elérhetővé és megismerhetővé teszik az ÁSZF-et.
      2. Vásárló a megrendelés elküldése előtt, a weboldalon elhelyezett jelölőnégyzetre kattintással, elektronikus úton nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF tartalmát megismerte és azt elfogadja.
      3. Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele. Az ÁSZF elfogadásával a Vásárló elfogadja, hogy a weboldalon történő megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
      4. A weboldal Felhasználója a weboldal használatával elfogadja az ÁSZF-et.
  • Az ÁSZF hatálya
    1. A Szolgáltatók által biztosított és felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó képzésekre (coach képzés és coach továbbképzések) jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki. 
    2. Jelen ÁSZF hatálya a következő videótanfolyamokra terjed ki:
  • „Coaching Eszközök Használata a Gyakorlatban – Online Tanfolyam”, 
  • „Self-Coaching Önismereti & Boldogság Program”;
  • „Önbizalom, Önbecsülés – Online Tanfolyam”, 
  • „Önszeretet Művészete Mesterfokon – Online Tanfolyam”, 
  • „Online Mindfulness Tanfolyam – Stresszkezelési és a szorongáscsökkentési technikák”; 
  • „Online Női Önismereti Tanfolyam”).
  1. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó videótanfolyamok megtekintését követően a Szolgáltatók tanúsítványt nem állítanak ki. 
  2. Jelen ÁSZF hatálya továbbá kiterjed a weboldalon keresztül megvásárolható kiadványokra (digitális tartalmakra, így a kérdésgyűjteményekre, kártyákra, e-könyvekre).

A WEBOLDALON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

  • Webáruház üzemeltetése

A Szolgáltató kereskedelmi tevékenységet folytat a weboldalán. A weboldalon keresztül a Vásárlók a különböző termékek leírásában rögzített vételár fejében megvásárolhatnak olyan videótanfolyamokat, amelyek nem tartoznak a felnőttképzési törvény hatálya alá, megvásárolhatják a digitális kiadványokat (pl. kérdésgyűjteményeket, kártyákat). Szolgáltatók a weboldal belső, zárt felületén teszik hozzáférhetővé a megvásárolt videós anyagokat. 

A MEGRENDELÉS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE ÉS MEGSZŰNÉSE

  • Regisztráció a weboldalon
      1. A regisztráció egyetlen célja az, hogy a Weboldal belső felületén a hozzáférés biztosított legyen a megvásárolt termékekhez, azaz a videótanfolyamokhoz. Amennyiben a Vásárló digitális kiadványt vásárol, nem szükséges regisztrálnia a weboldalra. 
      2. A regisztráció során meg kell adni a következő adatokat: felhasználónév, családi név, utónév, e-mail-cím. Az adatok rögzítését követően a „Regisztrálok” gombra kell kattintani. A rendszer a megadott e-mail-címre küld egy levelet. A levélben található linkre kell kattintani, majd beállítható a jelszó. 
      3. Jelszóemlékeztető: ha a weboldal felhasználójának van már felhasználói fiókja, de elfelejtette a jelszavát, a regisztráció során megadott e-mail-cím beírásával igényelhet új jelszót. A szolgáltató nem ismeri meg a jelszót, a felhasználó egy linket kap, amely használatával önállóan generálhat új jelszót magának. 
      4. A vásárlást követően nem jön létre automatikusan egy felhasználói fiók, a Vásárlónak önállóan kell regisztrálnia. 
  • A termék kiválasztása és megrendelése
    1. Egyidejűleg főszabályként egyetlen termék vásárlása lehetséges (ez alól csak azok a termékek jelentenek kivételt, amelyeknél a vásárlási folyamat során a rendszer külön felajánlja a kosárba helyezést). 
    2. A négy fő menüpontból lehet kiválasztani a kívánt terméket. A választott termék címére történő kattintást követően megjelenik a tartalom részletes bemutatása, így a termék leírása, részletes tartalma, a díja, az esetleges kedvezmények, a fizetés menete.
    3. A „Jelentkezem” gomb megnyomását követően ugyanazon az oldalon lehetséges kiválasztani 
  • videótanfolyam estén, hogy milyen fizetési módot választ a Vásárló. A fizetési mód kiválasztását követően nyílik meg az űrlap, amelyen a személyes adatok rögzíthetők.
  • kiadvány esetén, hogy magánszemélyként vagy cégként kíván-e vásárolni a Vásárló. A választást követően nyílik meg az űrlap, amelyen a személyes adatok rögzíthetők.
  1. Bankkártyás fizetésnél és átutalásnál fizetésnél is a következő adatokat kell rögzíteni: név, e-mail-cím és telefonszám (ez nem kötelező), számlázási név és számlázási cím, cég esetén adószám. Itt lehet beírni az esetleges kuponkódot és itt kínál fel a rendszer egyéb terméket, amelyet szintén meg lehet rendelni. Ezt a terméket a Vásárló kifejezett kérésére (a jelölőnégyzet kipipálását) követően számítja hozzá a rendszer a megrendeléshez. 
  2. Az űrlap sajátosságai miatt fokozottan kell figyelnie a Vásárlónak a kívánt mennyiség megjelölésére. Az űrlap lehetőséget ad a mennyiség növelésére, a Vásárló feladata ellenőrizni, hogy valóban terméket helyezzen a kosárba.  
  3. A megrendelés minden esetben fizetési kötelezettséggel jár, erre az űrlapon figyelmeztetik a Vásárlót a Szolgáltatók. 
  4. A bankkártyás fizetést a „Fizetés” gomb megnyomását követően lehetséges indítani. A Simple Pay oldalára navigál a rendszer. Az ott látható utasításokat kell követni. 
  5. Átutalással történő fizetés esetén az űrlap alján megjelenik a „Megrendelem” gomb. A gomb megnyomását követően automatikusan küld a rendszer egy díjbekérőt a megadott e-mail-címre. A Vásárlónak a díjbekérőn található bankszámlaszámra kell átutalással teljesíteni 
  • Fizetési kötelezettségről tájékoztatás és egyéb nyilatkozatok 
      1. A „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomását megelőzően található a jelölőnégyzet, amely bejelölésével a Vásárló nyilatkozik, hogy tudomásul veszi a fizetési kötelezettséget. A felirat előtti jelölőnégyzetet ki kell pipálni, csak ebben az esetben lép működésbe a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb.
      2. Ugyancsak a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt kell nyilatkoznia a Vásárlónak, hogy megismerte és elfogadja az ÁSZF-et, amelyet kattintással meg is nyithat. Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele. 
      3. Ugyancsak itt kell nyilatkoznia a Vásárlónak arról, hogy megismerte az adatkezelési tájékoztatást, továbbá a Vásárló tudomásul veszi, hogy bankkártyás fizetés esetén egyes személyes adatai továbbításra kerülnek a Simple Pay részére.
      4. A Vásárló a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelését.
  • Adatbeviteli hibák javítása 

A Vásárló az általa rögzített adatokat (név, e-mail-cím, telefonszám, szállítási név és szállítási cím, számlázási név és számlázási cím, adószám, megrendelt termékek darabszáma, szállítási mód, fizetési mód) a vásárlás teljes folyamata alatt ellenőrizheti, összefoglalóan áttekintheti, önállóan javíthatja. 

  • Hibás ár esetén történő eljárás 

Ha a termék ára nyilvánvalóan alacsonyabb, mint annak szokásos piaci ára, akkor a Szolgáltatók nem kötelesek teljesíteni a megrendelést, ilyen eset lehet például az, ha technikai hiba miatt az ár 0,-Ft. Ha azonban az ár nem lényegesen alacsonyabb más hasonló áruk áránál és a Fogyasztó így nem tudhatta, hogy tévedés vagy hiba miatt került feltüntetésre az az ár, akkor köteles a Szolgáltató a megrendelést visszaigazolni és azt teljesíteni.

  • A megrendelés véglegesítése, az ajánlat visszaigazolása, a szerződés létrejötte
    1. Videótanfolyamok megrendelése esetén a Vásárló a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomásával, kiadványok megrendelése esetén a „Fizetés” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelését.
    2. A Szolgáltató a megrendelést egy automatikus üzenetben visszaigazolja, egyúttal tájékoztatja a Vásárlót a további lépésekről, így például arról, hogy külön e-mailben érkezik a díjbekérő vagy a számla, valamint a hozzáférés linkje. 
    3. Ha a Vásárló nem kapja meg legfeljebb 48 órán belül a visszaigazolást, vagy az nem tartalmazza a megrendelés részleteit, mentesül ajánlati kötöttsége alól és a megrendelt szolgáltatást nem köteles igénybe venni. 
    4. A szerződés létrejötte:
  • bankkártyás fizetést követően automatikusan, néhány percen belül kiállításra kerül a számla, a számla kiküldésével létrejön a szerződés a számlát kiállító Szolgáltató és a Vásárló között;
  • átutalással történő fizetés esetén az összeg beérkezését követően automatikusan kiállításra kerül a számla, a számla kiküldésével létrejön a szerződés a számlát kiállító Szolgáltató és a Vásárló között,

amely szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. 

  1. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatókhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. 
  2. Ha a Vásárló rossz e-mail-címet rögzít vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, a Szolgáltató nem tud eleget tenni a visszaigazolási kötelezettségének, így felelősség sem terheli. 
  3. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
  4. A Szolgáltató a szerződéskötést követően indokolatlan késedelem nélkül szolgáltatja a fogyasztónak a terméket, a szerződéskötéskor rendelkezésre álló legfrissebb verzióban.
  5. A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásbeli 
  • A szerződés megszűnése
    1. A szerződés határozott idejű szerződés. 
    2. A szerződés külön értesítés nélkül megszűnik a videótanfolyamok megrendelése esetén, ha mindkét fél teljesítette a maga szolgáltatását, így a Vásárló megfizette a vételárat és a Szolgáltató a megrendeléstől számított egy (1) év időtartamban biztosította a hozzáférést a videótanfolyamhoz.
    3. A szerződés külön értesítés nélkül megszűnik a kiadványok megrendelése esetén a kiadvány linkjét tartalmazó e-mail kiküldését követő 30. napon. 

A MEGRENDELT TERMÉKEK KIFIZETÉSE

  • Fizetési módok

A vásárló a weboldalon megrendelt termékek ellenértékét választása szerint kiegyenlítheti bankkártyával (OTP Simple Pay használatával) vagy átutalással. 

  • Részletfizetési lehetőség

Szolgáltatók részletfizetési lehetőséget biztosítanak a „Self-Coaching Önismereti & Boldogság Program”-ra. A szolgáltatás díját két részletben lehetséges megfizetni, az első részlet bankkártyás fizetés esetén a megrendeléssel egyidejűleg esedékes, átutalással történő fizetés esetén a díjbekérőn szereplő határidőben. A második részlet esedékessége: a Szolgáltató a megrendeléstől számított 30. napon díjbekérőt küld, a díjbekérőn szereplő fizetési határidőben szükséges kiegyenlíteni az ellenértéket. Részletfizetés esetén is teljes hozzáférést biztosít a Szolgáltató valamennyi, a „Self-Coaching Önismereti & Boldogság Program”-hoz tartozó tananyaghoz.

  • Fizetés az OTP SimplePay rendszeren keresztül
      1. Az internetes bankkártyás fizetés lebonyolítását az OTP Mobil Szolgáltató Kft. által üzemeltetett OTP SimplePay rendszere biztosítja.
      2. Bankkártyás fizetés esetén a Vásárló automatikusan átirányításra kerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a díj kiegyenlítéséhez meg kell adnia a SimplePay által megkövetelt adatokat. A Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy az általa megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértéke kiegyenlítése kizárólag a SimplePay által elfogadott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával lehetséges. A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a honlapon hibaüzenet jelenik meg, míg a szolgáltatási díj sikeres kiegyenlítése esetén a Vásárló bankszámlaegyenlege a szolgáltatási díj összegével azonnal megterhelésre kerül.
      3. A SimplePay fizetőoldalán megadott fizetési és bankkártya adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg és nem is kezeli.
      4. A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolítása, a fizetés során megadott adatok kezelése, azok titkosítása és a fizetési folyamat biztosításának garantálása a SimplePay kizárólagos kötelezettségébe tartozik. Ezért a Szolgáltató a bankkártyás fizetéssel összefüggő, valamint a SimplePay hatáskörébe tartozó problémákért nem vállal felelősséget. A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá a fizetési tranzakció sikertelenségéért sem, ha annak oka az internetkapcsolat hibájára vezethető vissza.
  • Átutalással történő fizetés
    1. Ha a Vásárló az átutalással történő fizetést választja, azt a megrendelés visszaigazolásától számított 3 (három) naptári napon belül köteles teljesíteni, a Szolgáltató által kiküldött díjbekérő tartalmazza a részleteket. 
    2. Amennyiben a Szolgáltató úgy tapasztalja, hogy az átutalás nem érkezett meg a bankszámlájára, emlékeztető, e-mailben felhívja a Vásárló figyelmét a tartozására. Ha a Vásárló az e-mail kiküldésétől számított további 30 (harminc) naptári napon belül nem teljesíti az átutalást, a Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni és a megrendelést törölni. 
    3. Az átutalás közleményében rögzíteni szükséges a díjbekérő számát, a díjbekérőt automatikus e-mail üzenetben küldi ki az a Szolgáltató a Vásárló részére, amelyikkel a szerződés létrejött. 

A MEGRENDELT TERMÉKEK KISZÁLLÍTÁSA

  • A kiszállítás határideje
    1. Szolgáltató a megrendelt terméket általában a megrendelés ellenértékének a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírásától számított két munkanapon belül „átadja” a Vásárló részére, illetve biztosítja a hozzáférést.
    2. Átadás alatt a következőt érti a Szolgáltató:
  • videótanfolyam esetén a Vásárlónak regisztrálnia szükséges a Szolgáltatók weboldalán, ahol a hozzáférést beállítják a részére.
  • digitális kiadvány esetén a Szolgáltatók egy e-mailt küldenek a Vásárló részére, amely tartalmazza a letölthető linket. A letöltésre a szerződéskötéstől számított 30 napon belül van lehetősége a Vásárlónak. 
  1. A szerződés teljesítettnek minősül, ha a termék a Fogyasztóhoz, illetve a Fogyasztó által kiválasztott fizikai vagy virtuális eszközre került, vagy hozzáférhetővé vált a Fogyasztó által kiválasztott fizikai vagy virtuális eszköz részére.

ELÁLLÁSI JOG

  • Az elállási jog 
    1. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogát, továbbá a Szolgáltató erről visszaigazolást küldött, a Fogyasztó nem élhet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ában biztosított elállási vagy felmondási joggal.
    2. A videótanfolyam és a digitális kiadványok, mint nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalmak tekintetében a Vásárlók nem gyakorolhatják az elállási jogot azt követően, hogy a videótanfolyam hozzáférhetővé vált, vagy a letöltési link megküldésre került. 
    3. A Szolgáltató külön jelölőnégyzetet biztosít a Fogyasztó nyilatkozatának a megtételére a Megrendelés gomb megnyomása előtt. A megrendelési összesítő, továbbá a Szolgáltató visszaigazolása is tartalmazza a tájékoztatást arról, hogy a webáruház kínált digitális tartalom tekintetében nem élhet a Fogyasztó elállási vagy felmondási jogával a teljesítés megkezdését követően.  

A KELLÉKSZAVATOSSÁGI IGÉNYEK SAJÁTOS SZABÁLYAI DIGITÁLIS TARTALOM SZOLGÁLTATÁSA NYÚJTÁSA ESETÉN

  • A kellékszavatosság 
    1. A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet. 
    2. A Fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, illetve a termék szolgáltatására irányuló szerződést megszüntetni, ha
  • a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az a Szolgáltatónak aránytalan többletköltséget eredményezne;
  • a Szolgáltató ésszerű időn belül nem tette szerződésszerűvé térítésmentesen a teljesítést; 
  • ismételten teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megkísérelte a termék szerződésszerűvé tételét;
  • a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy a szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
  • a Szolgáltató nem vállalta a szolgáltatás szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja a szolgáltatást szerződésszerűvé tenni.
  1. A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a Szolgáltató – a fogyasztó számára okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás jellegére és céljára figyelemmel – köteles a teljesítést a hiba fogyasztó általi közlésétől számított észszerű időn belül térítésmentesen szerződésszerűvé tenni.
  2. A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás műszaki jellemzőitől függően a Szolgáltató megválaszthatja a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szerződésszerűvé tételének módját.
  3. Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó részére ténylegesen nyújtott szolgáltatás értékének különbözetével.
  4. Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni a szerződést, a Szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
  5. Ha a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítési kötelezettségének nem tesz eleget, a fogyasztó köteles a Szolgáltatót felhívni a teljesítésre. Ha a fogyasztó felhívása ellenére a vállalkozás a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás késedelem nélküli vagy a felek által elfogadott póthatáridőn belüli szolgáltatását vagy nyújtását elmulasztja, a fogyasztó megszüntetheti a szerződést.
  6. A fogyasztó a Szolgáltató teljesítésre való felhívása nélkül megszüntetheti a szerződést, ha
  • a) a Szolgáltató a digitális tartalom szolgáltatását vagy a digitális szolgáltatás nyújtását nem vállalta, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy nem fogja szolgáltatni a digitális tartalmat, illetve nem fogja nyújtani a digitális szolgáltatást; vagy
  • b) a felek megállapodása alapján vagy a szerződéskötés körülményeiből nyilvánvaló, hogy a fogyasztó számára elengedhetetlen a meghatározott időpontban történő teljesítés, és a Szolgáltató ezt elmulasztja.

A DIGITÁLIS ADATTARTALOM MŰKÖDÉSE,
AZ ALKALMAZANDÓ MŰSZAKI VÉDELMI INTÉZKEDÉS

  • A videótanfolyamok elérhetősége
      1. A videótanfolyamokhoz a Szolgáltatók a weboldal belső, zárt felületén biztosítják a hozzáférést. A Szolgáltatónak fel nem róható, illetve más Szolgáltató közreműködésével teljesített üzemzavarokért, hozzáférési hibákért a Szolgáltatót nem terheli felelősség. 
      2. A hozzáférés lehetővé teszi a Vásárlóval megosztott videók elérhetőségét a szerződéskötéstől számított legalább egy évig és legfeljebb addig, amíg a Szolgáltató azt a felületén tárolja. 
  • Az digitális kiadványok elérhetősége
      1. A digitális kiadványok a Szolgáltatók weboldaláról tölthetők le, a Szolgáltatók által megküldött link használatával, a szerződéskötéstől számított 30 napon belül. Frissítéseket ezen időtartam alatt a Szolgáltató nem tesz közzé.
      2. Szolgáltató weboldala együttműködik bármely böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel. A weboldal kommunikációja HTTP protokollon keresztül történik. A weboldalon keresztül történő kommunikáció titkosított.
  • A Vásárló feladata
    1. A szolgáltatás eléréséhez szükséges internet hozzáférés és az ahhoz szükséges eszközök (hardver és szoftverek, azok megfelelő beállításai) biztosítás a Vásárló feladata.
    2. Szolgáltatók minden esetben jelzik a termékek leírásában a termékek funkcionalitását és kompatibilitását, ezeket a tájékoztatásokat a Vásárlónak kötelessége a megrendelés előtt megismerni.
    3. A tananyaghoz való hozzáféréshez, a digitális tananyag megtekintéséhez szükséges eszközök és számítógépes programok a Vásárlók részéről: internethozzáférés, számítógép, monitor és további perifériák. Ezeket az eszközöket és programokat, a megfelelő internetkapcsolatot a Szolgáltatók nem biztosítják.

A PANASZKEZELÉS RENDJE

  • A Fogyasztói panaszok
    1. A Fogyasztó szóban (telefonon) vagy írásban (e-mailben vagy postai úton) közölheti panaszát a Szolgáltatókkal. A Szolgáltató a Fogyasztói panaszokat a jelen ÁSZF I. pontjában rögzített elérhetőségei bármelyikén fogadja.
    2. A szóbeli panaszt Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadni,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  1. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.
  2. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
  • a Fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
  1. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
  2. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató tett-e általános alávetési nyilatkozatot.
  3. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett Fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
  • A békéltető testületek
    1. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Fogyasztó és a Szolgáltató között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a Fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    2. Szolgáltató nem tett általános alávetési nyilatkozatot a békéltető testületek felé.
    3. Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:
  • a Fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a panasszal érintett Szolgáltató nevét, székhelyét,
  • az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb),
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a Szolgáltatóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni,
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • az ügy eldöntésére irányuló kifejezett indítványt,
  • a Fogyasztó aláírását.
  1. A békéltető testületek elérhetősége:
  • Budapesti Békéltető Testület

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

  • Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
kerelem@baranyabekeltetes.hu 

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu 

  • Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu 

  • Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu 

  • Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu 

  • Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu 

  • Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

  • Az ODR-link / az OVR-platform

Az EU Bizottsága online vitarendezési platformot hozott létre („OVR-platform”). A platform kapcsolattartó pontként szolgál szerződéses kötelezettségekkel, internetes értékesítéssel és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezéséhez. Fogyasztók számára az OVR-platform a következő hivatkozás alatt érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Az OVR-platformon közvetlenül a Szolgáltatóval lehetséges rendezni a problémát, ez akkor lehet hasznos, ha még nem történt meg a kapcsolatfelvétel a Szolgáltatóval.

ADATVÉDELEM

  • A részletes tájékoztatás

A Szolgáltatók a személyes adatok kezeléséről szóló teljes és részletes tájékoztatást a weboldal láblécében helyezte el, amely a weboldal bármely pontjáról elérhető. Az adatkezelési tájékoztatás linkje: https://coachingandlove.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ 

SZERZŐI JOGOK

  • A weboldal szerzői jogi oltalom alatt áll

A weboldal teljes tartalma, így a fényképek, a szöveges és egyéb tartalom, azok elrendezése, a logók és más ábrák, az oktatóanyagok teljes tartalma (a továbbiakban: tartalom) szerzői jogi oltalom alatt állnak. A tartalom engedély nélküli felhasználása – a 3. pontban foglaltak kivételével – tilos. 

  • A szerzői jogi jogosult

Amennyiben a weboldalon található bejegyzés másként nem jelöli a szerzői vagyoni jogok jogosultjai a Szolgáltatók. Írásbeli engedély a szerzői jogi oltalom alatt álló tartalom felhasználására a Szolgáltatóktól kérhető.

  • A felhasználási tilalom alóli kivételek

A tilalom nem érinti a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben (Szjt.) meghatározott szabad felhasználás eseteit, amelyekre azonban kizárólag a törvényben meghatározott szűk felhasználói kör részére, illetve a törvényben meghatározott célból és mértékben van lehetőség. Jelen ÁSZF egyetlen pontja sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó, illetve a Vásárló a tartalom vagy a tartalom valamely részének a szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna. 

  • Eljárás a szerzői jogok megsértése esetén

A szerzői jogok megsértése esetén Szolgáltatók a jogsértővel szemben – az eset körülményeihez képest – az irányadó jogszabályokban meghatározott polgári jogi igényeket támaszt és megteszi a szükséges jogi lépéseket. 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

  • Az ÁSZF nyelve és értelmezése

Jelen ÁSZF magyar nyelven készült és értelmezésére a magyar nyelv szabályai alapján kerülhet sor.

  • Irányadó jogszabályok

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog előírásai az irányadóak, különösen az alábbi jogszabályok:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
  • a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény;
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet.
  • Hatálybalépés

Jelen ÁSZF 2025. május 15. napján lép hatályba és a hatálybalépését követően történő ügyletek során alkalmazandó.

  • Módosítás

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani. A már létrejött jogügyletek esetében a Szolgáltató kötve marad a szerződés létrejötte napján hatályos ÁSZF-ben rögzített rendelkezésekhez.

Budapest, 2025. május 1. 



Az ÁSZF szövege olyan szellemi terméknek minősül, amellyel kapcsolatos valamennyi szerzői jog a COACHING & LOVE weboldal ÁSZF  tulajdonosának és működtetőjének a tulajdonában áll. A szabályzat egészének vagy részeinek sokszorosítása, másolása, egyéb művekhez való bármilyen felhasználása vagy idézése kizárólag a tulajdonos engedélyével lehetséges, annak hiányában az jogsértő cselekményt valósít meg.

Legyél te is a
dr. Gulácsi Bernadett coaching - Coaching and Love Academy
tagja
Közel
0
éve
tartunk COACH KÉPZÉSEKet
Több mint
0
képzett coach
Több mint
0
COACHING ÓRA tapasztalat
Több mint
0
COACH KÉPZÉSen tartott ÓRA
Évente
0
képzési CSOPORT,
0
-
0
hallgató
Coach küldetésünk célja

Küldetésünk, amivel
biztosan egyetértesz

Szeretnénk:

Miben vagyunk különlegesek?

Gyémánt
  • az egyik legtöbb coachot mi képezzük
  • nálunk van az egyik legtöbb féle coach továbbképzés
  • elsők között kezdünk el Magyarországon online coach képzéseket tartani
  • mi hoztuk létre Magyarországon a Mindfulness Coaching fogalmát, a Mindfulness Coach Képzés, csak nálunk tanulható
  • kizárólag nálunk érhető el nőiesség és anyaság fókuszú coach továbbképzés
  • nálunk van a legtöbb saját coaching kiadvány
  • oktatóink nagy része egyetemi oktatói tapasztalattal is rendelkezik
  • szupervízió alapú coachingot tanítunk
  • magyar és angol nyelvű tanúsítványt is adunk a hallgatóinknak igényes formában
  • leginnovatívabb coach képző cég vagyunk

Coach képzéseink erőssége

  • magas szakmai színvonal
  • ICF-alapú, nemzetközi szintű, professzionális coach képzések
  • a hallgatókhoz emberséges és szeretettel teli hozzáállás
  • szakmailag és emberileg is hiteles, nemzetközi tapasztalattal rendelkező oktatók
  • képzéseink rendszert, struktúrát adnak a hallgatók kezébe
  • számtalan coaching eszközt is megtanítunk
  • mély, önismereti fókuszú képzések
  • saját élményű tapasztalati tanulással dolgozunk
  • gyakorlati képzés
  • valós coaching szituációkat mutatunk be a képzésen
  • összetartó csoportok