Általános Szerződési Feltételek
(ÁSZF)

a COACHING & LOVE weboldalon keresztül nyújtott felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó, bejelentett képzések, továbbképzések igénybevételéhez

Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban ÁSZF) tartalmazzák a https://coachingandlove.hu/ weboldalon (a továbbiakban: weboldal) keresztül elérhető és a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó, bejelentéshez kötött képzések általános szerződési feltételeit. 

A weboldalon megvásárolhatók olyan termékek is, amelyek nem tartoznak a felnőttképzési törvény hatálya alá, így az áttekinthetőség érdekében az egyéb termékek vásárlásának menetét önálló ÁSZF-ben szabályozza, amely elérhető ezen a linken: https://coachingandlove.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek-kiadvanyok-tanfolyamok/

A weboldalt több Szolgáltató üzemelteti. A Szolgáltatók az ÁSZF-et több szerződés megkötése céljából egyoldalúan, a szolgáltatást igénybe vevő, mint Vásárló fél közreműködése nélkül előre meghatározták, és ezeket a felek egyedileg nem tárgyaltak meg. 

A jelen ÁSZF nem tartalmaz olyan általános szerződési feltételt, amely lényegesen eltér a jogszabályoktól, illetve a szokásos szerződési gyakorlattól.

A SZOLGÁLTATÓK

  • A szolgáltatók adatai
 

Loving Presence Kft.

Peaceful Living Kft.

Laurus Fejlesztő Intézet Kft.

dr. Gulácsi Bernadett ev.

Weboldal:

https://coachingandlove.hu/

E-mail-cím

hello@coachingandlove.hu

Képviselő

dr. Gulácsi Bernadett

Levelezési cím

1121 Budapest, Költő utca 2-4. D. ép. Fsz. 1. ajtó

Telefonszám

+36 20 237 9880

Cégjegyzékszám/ nyilvántartási szám

01-09-355260

01-09-335717

01-09-333832

52029620

Adószám

27347605-2-43

26255509-1-43

23338461-1-43

68636218-1-33

Közösségi adószám

HU27347605

HU26255509

HU23338461

HU68636218

Számlavezető pénzintézet

K & H Bank Nyrt.

MBH Bank Nyrt.

K & H Bank Nyrt.

K & H Bank Nyrt.

Számlaszám

10401093-50527168-8789 1009

10101542-47254800-01005000

10401093-50527168-87491001

10401093-50527168-87871001

IBAN

HU8710401093 505271688789 1009

HU0410101542
47254800
01005000

HU32 1040 1093 5052 7168 8749 1001

HU13104010935052 716887871001

BIC

OKHBHUHB

MKKBHUHB

OKHBHUHB

OKHBHUHB

Felnőttképzési nyilvántartási szám

B/2020/000911

B/2020/000915

B/2020/000912

 


  • A szolgáltatók tárhelyszolgáltatójának adatai

Név: PROFITÁRHELY Kft.

Székhely: 2030 Érd, Burkoló utca 1.

Weboldal: https://profitarhely.hu/ 

Telefonszám: +36 20 254 08 66 (ügyfélszolgálat)

E-mail: ugyfelszolgalat@profitarhely.hu 

 

ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

  • Fogalmak a jelen ÁSZF alkalmazása során
      1. Szolgáltatók: az ÁSZF I. pontjában szolgáltatóként feltüntetett személyek.
      2. Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvben meghatározott Fogyasztó; azaz a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
      3. Vásárló: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely a weboldalon meghirdetett képzést a weboldalon megvásárolja. 
      4. Felhasználó: az a személy, aki a weboldalt meglátogatja. 
      5. Résztvevő: az a természetes személy, aki a bejelentéshez kötött felnőttképzésen részt vesz, a felnőttképzési jogviszony a Résztvevő és a Szolgáltatók között jön létre.
      6. Online / digitális képzés: a képzésben résztvevő a számítógép előtt ülve, az interneten keresztül vesz részt a tanórán, az oktató és a résztvevők azonos időben, előre ütemezett kezdési időpontban vesznek részt a tanórán.
      7. Jelenléti képzés: a képzésben résztvevők és a képzés oktatója azonos időben, azonos helyszínen vannak jelen. 
      8. Felnőttképzési jogviszony: a felnőttképzési szerződés alapján szervezett oktatás és képzés nyújtására irányuló szolgáltatásra, illetve felnőttképzési tevékenységhez kapcsolódó szolgáltatásra és abban való részvételre a felnőttképző (Szolgáltatók) és a képzésben részt vevő személy között létrejött viszony, amelyben a képzés a Tanuló sajátos elfoglaltságához, egyedi életkörülményeihez igazodóan valósul meg.
      9. Résztvevő / Tanuló: a felnőttképzési jogviszony alanya, ahol az ÁSZF Résztvevőt vagy Tanulót említ, azon a felnőttképzésben részt vevő személyt kell érteni.
      10. Szolgáltatás / felnőttképzés: a weboldalon kínált online és jelenléti coach képzés, coach továbbképzés.
      11. Képzési díj: a szolgáltatásért fizetendő ellenszolgáltatás.
      12. Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.
  • Az ÁSZF megismerhetősége

Az ÁSZF megismerhetőségét Szolgáltatók a weboldalukon, a nyitóoldalon, könnyen elérhető módon, letölthető, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható formában, a szövegben való kereshetőség biztosításával, ingyenesen biztosítják.

  • Az ÁSZF elfogadása
      1. A Szolgáltatók által közzétett ÁSZF a Vásárló kifejezett elfogadásával válik a Szolgáltatók és a Vásárló között létrejött szerződés részévé, ezért Szolgáltatók a megrendelés előtt és a szolgáltatás teljes időtartama alatt elérhetővé és megismerhetővé teszik az ÁSZF-et.
      2. Vásárló a megrendelés elküldése előtt, a weboldalon elhelyezett jelölőnégyzetre kattintással, elektronikus úton nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF tartalmát megismerte és azt elfogadja.
      3. Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele. Az ÁSZF elfogadásával a Vásárló elfogadja, hogy a weboldalon történő megrendelése fizetési kötelezettséget von maga után.
      4. A weboldal Felhasználója a weboldal használatával elfogadja az ÁSZF-et.
      5. Amennyiben a Vásárló és a Tanuló nem ugyanaz a személy, az ÁSZF a Tanuló kifejezett elfogadásával válik a Szolgáltatók és a Tanuló közötti szerződés részévé. Ilyen esetben a Szolgáltatók a felnőttképzési nyilvántartáshoz szükséges adatok bekérésével egyidejűleg felhívják a Tanuló figyelmét az ÁSZF-re, amelyet meg is küldenek a részére és nyilatkoznia kell arról, hogy az ÁSZF-et megismerte és elfogadja.
  • Az ÁSZF hatálya
    1. Jelen ÁSZF a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó, bejelentéshez kötött coach képzésekre, coach továbbképzésekre terjed ki, így részletszabályokat tartalmaz különösen a jelentkezés / megrendelés módjára, a fizetési feltételekre és fizetési módokra, a panaszkezelésre, a szerződés létrejöttére és megszűnésére vagy megszüntetésére.
    2. A coachképzések, amelyek jelen ÁSZF hatálya alá tartoznak és kérelemre tanúsítvánnyal zárulnak: Life és Business Coach képzés” (budapesti, győri vagy online). 
    3. A coach továbbképzések, amelyek a jelen ÁSZF hatálya alá tartoznak és kérelemre tanúsítvánnyal zárulnak:
  • „Online Mindfulness Coach Továbbképzés”, coach továbbképzés,  
  • „Online Nőiség – Anyaság – Egyensúly Coach Továbbképzés”, 
  • „Online Gyerek, Kamasz és Ifjúsági Coach Továbbképzés”, „
  • Online Családi és Párkapcsolati Coach Továbbképzés”, 
  • „Online Boldogság Coaching Továbbképzés”, „
  • Online Karrier Coaching Továbbképzés”, „
  • „Csoportos és Team Coach Továbbképzés”. 
  1. Jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a „Sport Coach Képzés”-re, amelyet a Media Coaching Kft. (B/2020/001051), mint felnőttképző szervez és amelyre a Szolgáltató weboldalán közzétett űrlap használatával is lehetséges a jelentkezés. A jelentkezést követően a szerződés Media Coaching Kft. és a Vásárló között jön létre, Szolgáltatók mindössze a jelentkezési lehetőségre biztosítanak egy űrlapot a saját weboldalukon.
  2. Jelen ÁSZF hatálya nem terjed ki a weboldalon hirdetett videótanfolyamokra, amelyek nem tartoznak a felnőttképzési törvény hatálya alá, továbbá a weboldalon keresztül elérhető digitális kiadványokra (digitális tartalmak, így kérdésgyűjtemények, kártyák, e-könyvek).
  • A felnőttképzés általános adatai:
    1. A képzés megnevezése: a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően.
    2. A képzés célja: a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően.
    3. A képzés óraszáma: a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően. Egy tanóra 45 perces.
    4. A képzés év, hó, nap szerinti kezdésének tervezett időpontja: a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően
    5. A képzés ütemezése és várható befejezése (év, hó, nap, óra szerinti lebontásban): a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást, e-mailben, a képzési díj vagy annak első részletének befizetését követően, legkésőbb a képzés megkezdéséig. 
    6. A képzés megvalósításának helyszíne: a Résztvevő elektronikus úton kap tájékoztatást a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően.
    7. A képzésre történő jelentkezés feltétele: legalább érettségi bizonyítvány.
    8. Vizsgára bocsátás feltétele: a tanórák legalább 80 %-án részvétel és egy dolgozat benyújtása az oktatók által megjelölt határidőben, valamint a gyakorló coaching folyamat teljesítése. 
    9. Tanulmányi előmenetel ellenőrzése: vizsga teljesítése (coach képzéseknél szituációs gyakorlat), továbbképzésnél online teszt (időkorlát nélküli, open book).
    10. Megengedett hiányzás mértéke: 20%
    11. A képzés elvégzésével megszerezhető dokumentum: tanúsítvány (kérelemre). A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít, munkakör betöltésére nem jogosít, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít. 

A WEBOLDALON FOLYTATOTT TEVÉKENYSÉG

  • Webáruház üzemeltetése

A Szolgáltatók kereskedelmi tevékenységet folytatnak a weboldalon. A weboldalon keresztül jelentkezhetnek a Résztvevők az online és jelenléti coach képzésre, coach továbbképzésre, mint a felnőttképzési törvény hatálya alá tartozó, bejelentéshez kötött és kérelemre tanúsítvánnyal záruló képzésekre, továbbá kiegyenlíthetik a képzési díjat a weboldalon felkínált fizetési módok igénybevételétel. Ugyancsak a weboldalon keresztül, a zárt belső felületen teszik hozzáférhetővé a Szolgáltatók a képzések tananyagát. 

A FELNŐTTKÉPZÉSI DÍJ 

  • Díjfizetési kötelezettség
      1. A Résztvevő a felnőttképzési szolgáltatás ellenértékeként képzési díjat köteles fizetni a Szolgáltatóknak, a képzési díj pontos összegét minden esetben a weboldalon közzétett nyilvános tájékoztatás tartalmazza, amelyet a Résztvevő a jelentkezése előtt részletesen megismer. 
      2. A képzési díj befizetése a képzésen való részvétel feltétele. Amennyiben a Résztvevő számára a képzés igénybevételét munkáltató vagy más személy, szervezet biztosítja, aki a képzés díját át kívánja vállalni, a Résztvevő a képzés díjának megfizetéséért a Szolgáltató hozzájárulása esetén is készfizető kezességgel tartozik.
  • A képzési díj mértéke

Szolgáltatók az adott képzés pontos díját és a fizetési kedvezményeket minden esetben a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően közzéteszik.

  • Részletfizetés
      1. Szolgáltatók részletfizetési lehetőséget biztosítanak a coach képzéseken és a coach továbbképzések közül a Csoportos és Team Coach Továbbképzésen. 
      2. Amennyiben a Vásárló a részletfizetést választja, azt három részletben kell teljesítenie. Az első részlet esedékessége: bankkártyás fizetés esetén a megrendeléskor, átutalással történő fizetés esetén a díjbekérőn szereplő fizetési határidőben. A második és harmadik részlet esedékessége: egy, illetve két hónappal az első részlet befizetését követően, a Szolgáltatók díjbekérőt küldenek, amely tartalmazza a fizetési határidőt.
  • Késedelem

Ha a Résztvevő nem fizeti meg a képzési díjat, a fizetési kötelezettségével késedelembe esik, vagy esedékes fizetési kötelezettségének a Szolgáltató erre vonatkozó felhívása esetén sem tesz eleget, a Szolgáltató jogosult a Résztvevővel szemben a képzés megkezdésének vagy folytatásának megtagadására, a Résztvevő fizetési kötelezettségének teljesítéséig és a Résztvevő addig a képzésen nem vehet részt.

  • Tananyag
      1. A Szolgáltatók által nyújtott felnőttképzési szolgáltatásnak része az írott vagy elektronikus formájú tananyag rendelkezésre bocsátása a Résztvevő részére, amelynek ellenértékét a felnőttképzési díj tartalmazza. A Résztvevő rendelkezésére bocsátott írott vagy elektronikus formájú tananyagot a Résztvevő kizárólag csak saját felkészüléséhez használhatja és azt semmilyen módon nem teheti más személy számára hozzáférhetővé. 
      2. A Szolgáltatók által nyújtott felnőttképzési szolgáltatásnak része a Szolgáltatók által üzemeltett privát Facebook csoport és a csoportban közzé- vagy hozzáférhetővé tett képzési tárgyú felvételek és egyéb képzési anyagok ellenértékét a felnőttképzési díj tartalmazza.  
      3. A képzési díj tartalmazza a valamely internetes platformon közvetített képzési cselekmények, továbbá a közzé-vagy hozzáférhetővé tett képzési tárgyú felvételek és egyéb képzési anyagok ellenértékét, ezek kizárólag az érintett Résztvevők saját felkészülését szolgálják és a Szolgáltatók rögzített formában adott és külön rögzített engedélye nélkül történő felhasználása tilos bármilyen, ettől eltérő célra vagy módon. 
  • Képzési díj visszafizetése
      1. Amennyiben a Szolgáltató nem biztosítja a weboldalán nyilvánosan meghirdetett képzést, a képzési díj visszajár. A Szolgáltató, megkezdett képzés esetén, a díj visszafizetése helyett a képzés egy éven belüli folytatását is felajánlhatja, amit a Résztvevő különösen indokolt esetben tagadhat meg. 
      2. A Szolgáltatók mindent megtesznek annak érdekében, hogy a létszámkorlátos képzésekre annyi jelentkezés érkezzen, ahány fő a képzésen részt vehet. A Szolgáltatók fenntartja a jogot, hogy a jelentkezés automatikus visszaigazolását követően elálljanak a szerződéstől, amennyiben a képzésre meghirdetett helyek már beteltek a Résztvevő jelentkezésének elküldésekor. Erről a Résztvevőt haladéktalanul értesítik a Szolgáltatók és az esetlegesen már teljesített képzési díjat visszafizetik az értesítéstől számított 48 órán belül. 
      3. A Szolgáltatók a weboldalukon nyilvánosan meghirdetett Life és Business Coach képzés”, valamint a „Csoportos és Team Coach Továbbképzés” leírásában arról is tájékoztatják a Résztvevőket, hogy a képzés tervezett indulásának legalább hány fő jelentkezése a feltétele. Amennyiben a jelentkezők száma a szükséges létszámot nem éri el legkésőbb a képzés indulását megelőző legalább 5. (ötödik) munkanapig, a Szolgáltatók jogosultak elállni a szerződéstől. Erről a Résztvevőt haladéktalanul értesítik a Szolgáltatók és az esetlegesen már teljesített képzési díjat visszafizetik az értesítéstől számított 48 órán belül. 
  • Támogatás és ösztöndíj

A képzés nem részesül támogatásban, így a támogatás összegének költségvetési és európai uniós forrásának feltüntetését jelen ÁSZF-ben a Szolgáltatók mellőzik. A képzés során fő szabályként nincs lehetőség ösztöndíj igénybevételére, ezért a jelen ÁSZF-ben a Szolgáltatók mellőzik az ösztöndíj mértékére és folyósítására vonatkozó szabályok részletezését.

A JELENTKEZÉS / MEGRENDELÉS MENETE, A SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE 

  • Regisztráció a weboldalon

A regisztráció egyetlen célja az, hogy a Weboldal belső felületén a hozzáférés biztosított legyen a felnőttképzési tananyaghoz. 

A regisztráció során meg kell adni a következő adatokat: felhasználónév, családi név, utónév, e-mail-cím. Az adatok rögzítését követően a „Regisztrálok” gombra kell kattintani. A rendszer a megadott e-mail-címre küld egy levelet. A levélben található linkre kell kattintani, majd beállítható a jelszó. 

Jelszóemlékeztető: ha a weboldal felhasználójának van már felhasználói fiókja, de elfelejtette a jelszavát, a regisztráció során megadott e-mail-cím beírásával igényelhet új jelszót. A szolgáltató nem ismeri meg a jelszót, a felhasználó egy linket kap, amely használatával önállóan generálhat új jelszót magának. 

A vásárlást követően nem jön létre automatikusan egy felhasználói fiók, a Vásárlónak önállóan kell regisztrálnia. 

  • A képzés kiválasztása és megrendelése
      1. Egyidejűleg főszabályként egyetlen képzés vásárlása lehetséges (ez alól csak azok a termékek jelentenek kivételt, amelyeknél a vásárlási folyamat során a rendszer külön felajánlja a kosárba helyezést). 
      2. A választott képzés címére kattintást követően megjelenik a tartalom részletes bemutatása, így a tematikája, a jelentkezési határidő, a jelentkezés menete, a képzési díj és az esetleges kedvezmények, a fizetés menete.
      3. A „Jelentkezem” gomb megnyomását követően ugyanazon az oldalon lehetséges kiválasztani, hogy milyen fizetési módot választ a Vásárló. A fizetési mód kiválasztását követően nyílik meg az űrlap, amelyen a személyes adatok rögzíthetők.
      4. Bankkártyás fizetésnél és átutalásnál fizetésnél is a következő adatokat szükséges rögzíteni: név, e-mail-cím és telefonszám (ez nem kötelező), számlázási név és számlázási cím, cég esetén adószám. Itt lehet beírni az esetleges kuponkódot és itt kínál fel a rendszer egyéb terméket, amelyet szintén meg lehet rendelni. Ezt a terméket a Vásárló kifejezett kérésére (a jelölőnégyzet kipipálását) követően számítja hozzá a rendszer a megrendeléshez. 
      5. Az űrlap sajátosságai miatt fokozottan kell figyelnie a Vásárlónak a kívánt mennyiség megjelölésére. Az űrlap lehetőséget ad a mennyiség növelésére, a Vásárló feladata ellenőrizni, hogy valóban egy képzésre jelentkezzen egyidejűleg – ide nem értve azt az esetet, ha például ajándékba vásárolja további személyek számára a képzést. 
      6. A megrendelés minden esetben fizetési kötelezettséggel jár, erre az űrlapon figyelmeztetik a Vásárlót a Szolgáltatók. 
      7. A bankkártyás fizetést a „Fizetés” gomb megnyomását követően lehetséges indítani. A Simple Pay oldalára navigál a rendszer. Az ott látható utasításokat kell követni. 
      8. Átutalással történő fizetés esetén az űrlap alján megjelenik a „Megrendelem” gomb. A gomb megnyomását követően automatikusan küld a rendszer egy díjbekérőt a megadott e-mail-címre. A Vásárlónak a díjbekérőn található bankszámlaszámra kell átutalással teljesíteni 
  • Fizetési kötelezettségről tájékoztatás és egyéb nyilatkozatok 

A „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomását megelőzően található a jelölőnégyzet, amely bejelölésével a Vásárló nyilatkozik, hogy tudomásul veszi a fizetési kötelezettséget. A felirat előtti jelölőnégyzetet ki kell pipálni, csak ebben az esetben lép működésbe a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb.

Ugyancsak a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomása előtt kell nyilatkoznia a Vásárlónak, hogy megismerte és elfogadja az ÁSZF-et, amelyet kattintással meg is nyithat. Az ÁSZF elfogadása a vásárlás feltétele. 

Ugyancsak itt kell nyilatkoznia a Vásárlónak arról, hogy megismerte az adatkezelési tájékoztatást, továbbá a Vásárló tudomásul veszi, hogy bankkártyás fizetés esetén egyes személyes adatai továbbításra kerülnek a Simple Pay részére.

A Vásárló a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelését.

  • Adatbeviteli hibák javítása 

A Vásárló az általa rögzített adatokat (név, e-mail-cím, telefonszám, szállítási név és szállítási cím, számlázási név és számlázási cím, adószám, megrendelt termékek darabszáma, szállítási mód, fizetési mód) a vásárlás teljes folyamata alatt ellenőrizheti, összefoglalóan áttekintheti, önállóan javíthatja. 

  • Hibás ár esetén történő eljárás 

Ha a képzés ára nyilvánvalóan alacsonyabb, mint annak szokásos piaci ára, akkor a Szolgáltatók nem kötelesek teljesíteni a megrendelést, ilyen eset lehet például az, ha technikai hiba miatt az ár 0,-Ft. Ha azonban az ár nem lényegesen alacsonyabb más hasonló áruk áránál és a Fogyasztó így nem tudhatta, hogy tévedés vagy hiba miatt került feltüntetésre az az ár, akkor kötelesek a Szolgáltatók a megrendelést / jelentkezést visszaigazolni és azt teljesíteni.

  • A jelentkezés / megrendelés véglegesítése, az ajánlat visszaigazolása, a szerződés létrejötte
    1. A képzések megrendelése esetén a Vásárló a „Fizetés” vagy a „Megrendelem” gomb megnyomásával véglegesítheti a megrendelését.
    2. A Szolgáltatók a megrendelést egy automatikus üzenetben visszaigazolják. 
    3. Ha a Vásárló nem kapja meg legfeljebb 48 órán belül a visszaigazolást, vagy az nem tartalmazza a megrendelés részleteit, mentesül ajánlati kötöttsége alól és a megrendelt szolgáltatást nem köteles igénybe venni. 
    4. A megrendelés visszaigazolásával létrejön a szerződés a Szolgáltatók és a Vásárló között, a szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. 
    5. Amennyiben a Vásárló és a Tanuló ugyanaz a személy, a felnőttképzési jogviszony kezdő dátumának ugyancsak a megrendelés visszaigazolását tekintik a Felek. Amennyiben a Vásárló és a Tanuló nem ugyanaz a személy, a felnőttképzési jogviszony kezdő dátuma az a nap, amikor a Tanuló az ÁSZF-et elfogadja az 5.5. pontban leírtak szerint. 
    6. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatókhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. 
    7. Ha a Vásárló rossz e-mail-címet rögzít vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, és a Szolgáltatók nem tudnak eleget tenni a visszaigazolási kötelezettségüknek, a Szolgáltatókat felelősség sem terheli. 
    8. A szerződés a Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
    9. A szerződéskötés nyelve a magyar. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek.

A KÉPZÉSI DÍJ MEGFIZETÉSE

  • Fizetési módok

A vásárló a weboldalon megrendelt képzés ellenértékét választása szerint kiegyenlítheti bankkártyával (OTP Simple Pay használatával) vagy átutalással. 

  • Fizetés az OTP SimplePay rendszeren keresztül
      1. Az internetes bankkártyás fizetés lebonyolítását az OTP Mobil Szolgáltató Kft. által üzemeltetett OTP SimplePay rendszere biztosítja.
      2. Bankkártyás fizetés esetén a Vásárló automatikusan átirányításra kerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a díj kiegyenlítéséhez meg kell adnia a SimplePay által megkövetelt adatokat. A Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy az általa megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértéke kiegyenlítése kizárólag a SimplePay által elfogadott, internetes vásárlásra alkalmas bankkártyával lehetséges. A fizetési tranzakció annak végrehajtását követően nem vonható vissza. Sikertelen fizetési tranzakció esetén a honlapon hibaüzenet jelenik meg, míg a szolgáltatási díj sikeres kiegyenlítése esetén a Vásárló bankszámlaegyenlege a szolgáltatási díj összegével azonnal megterhelésre kerül.
      3. A SimplePay fizetőoldalán megadott fizetési és bankkártya adatokat a Szolgáltató nem ismeri meg és nem is kezeli.
      4. A bankkártyás fizetési tranzakció lebonyolítása, a fizetés során megadott adatok kezelése, azok titkosítása és a fizetési folyamat biztosításának garantálása a SimplePay kizárólagos kötelezettségébe tartozik. Ezért a Szolgáltató a bankkártyás fizetéssel összefüggő, valamint a SimplePay hatáskörébe tartozó problémákért nem vállal felelősséget. A Szolgáltató nem vállal felelősséget továbbá a fizetési tranzakció sikertelenségéért sem, ha annak oka az internetkapcsolat hibájára vezethető vissza.
  • Átutalással történő fizetés
    1. Átutalással történő fizetés esetén a díjbekérő kiállítása automatikusan történik. Ha a Vásárló az átutalással történő fizetést választja, azt a megrendelés visszaigazolásától számított 3 (három) naptári napon belül köteles teljesíteni. Amennyiben a Szolgáltató úgy tapasztalja, hogy az átutalás nem érkezett meg a bankszámlájára, emlékeztető e-mailben felhívja a Vásárló figyelmét a tartozására, továbbá telefonon is felhívja a Vásárlót. Ha a Vásárló az e-mail kiküldésétől számított további 30 (harminc) naptári napon belül nem teljesíti az átutalást, a Szolgáltató jogosult a szerződéstől elállni és a megrendelést törölni. 
    2. Az átutalás közleményében rögzíteni szükséges a díjbekérő számát. 

A FELEK JOGAI ÉS KÖTELESSÉGEI

  • Szolgáltatók jogai és kötelezettségei
      1. A Szolgáltató vállalja, hogy a nyilvános tájékoztatásának és a Résztvevőknek nyújtott egyedi tájékoztatásában foglaltaknak megfelelően megszervezi és megvalósítja a képzést a képzési program alapján, gondoskodik a képzés rendjének a betartatásáról.
      2. Szolgáltatók a felnőttképzési tevékenységére vonatkozó tájékoztatóhoz, valamint a képzési programhoz való hozzáférést a weboldalon, a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen biztosítják a Résztvevőnek.
      3. Amennyiben a képzés a Szolgáltatóknak felróható okból nem a jelen ÁSZF-ben és a tájékoztató anyagokban rögzített feltételekkel valósul meg, a Szolgáltatók a részvételi díjat visszafizetik.
      4. A Szolgáltatók biztosítják, hogy a képzéshez tartozó privát Facebook csoportban kizárólag az adott képzésben résztvevők és az adott képzés oktatói, oktatásszervezői vegyenek részt. Online képzés esetén ebben a csoportban visszanézhető annak a tanórának a felvétele, amelyen a Tanuló nem tudott részt venni. 
      5. A képzéssel összefüggő cselekményekről, így különösen a képzés keretében a Szolgáltatók által szervezett, illetve közvetített előadásokról részleges vagy teljes kép-illetve hangfelvétel, leirat rögzítéséről, közvetítéséről, közzé-vagy hozzáférhetővé tételéről csak a Szolgáltatók dönthetnek. Valamely internetes platformon közvetített képzési cselekmény rögzítését az azt végző, irányító oktató (illetve annak felettese) végezheti, illetve engedélyezheti.
      6. A Szolgáltatók kérelemre tanúsítványt állítanak ki a képzés befejezésétől számított 30 napon belül. A tanúsítványt Szolgáltatók elsősorban elektronikus formában bocsájtják a Résztvevő rendelkezésére. A tanúsítvány szakképesítést és szakképzettséget nem tanúsít, munkakör betöltésére nem jogosít, tevékenység folytatására jogszabályban meghatározott esetben jogosít.
  • A Résztvevők jogai és kötelességei
    1. Résztvevő köteles a képzés megkezdése előtt a Szolgáltatók által elektronikus úton megküldött adatlapot kitölteni és a felnőttképzési jogszabályokban meghatározott személyes adatairól tájékoztatni a Szolgáltatókat. Az adatszolgáltatás elmaradása esetén a Szolgáltatók a szerződéstől elállhatnak. A Résztvevő által megadott adatok pontosságáért és valóságtartalmáért kizárólag a Résztvevő felel. A Szolgáltatók kizárnak minden felelősséget, amely a megadott adatok helytelenségéből, elírásból vagy nem valós adatok megadásával összefüggésben merül fel. Az elküldött jelentkezést érintő adatok módosítására a Szolgáltatók e-mail-címére megküldött elektronikus levélben van lehetőség.
    2. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a képzés formáját a Szolgáltatók határozzák meg. A képzés lehet online vagy jelenléti képzés, amelyről a Szolgáltatók a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen a jelentkezést megelőzően tájékoztatják a Résztvevőket. A Szolgáltatók fenntartják maguknak a jogot, hogy a képzés egészét vagy egy részét online / digitális képzési rendben tegye elérhetővé a Résztvevők számára. Az online / digitális képzési rendről és igénybevételének módjáról, amennyiben az bevezetésre kerül, a Szolgáltatók részletesen tájékoztatják a Résztvevőt.
    3. A Résztvevő köteles a képzésben személyesen részt venni. A Résztvevő vállalja, hogy a képzésen legjobb tudása szerint aktívan (amennyiben valamely rendkívüli helyzet indokolja, online képzésre váltás esetén képpel és hanggal) részt vesz. A képzésből való kilépés automatikusan a képzés zárt Facebook csoportjából való kizárását vonja maga után a személyiségi jogok védelme érdekében.
    4. A Résztvevő köteles a megjelenését minden képzési órán a jelenléti ív aláírásával vagy a Szolgáltatók által meghatározott más módon dokumentálni.
    5. A Résztvevő a képzés során nyújtott teljesítményének ellenőrzésén, mérésén részt vesz (így különösen: benyújtja az előírt dolgozatot, gyakorló coachingot tart, teljesíti a szituációs gyakorlatot). Az előírt feladatok nem teljesítése esetén a kérelemre kiállítandó tanúsítvány kiállítását a Szolgáltatók megtagadhatják.
    6. A Résztvevő kötelezettséget vállal arra, hogy tartózkodik minden olyan tevékenységtől, magatartástól, amely zavarja Szolgáltatóknál folyó tevékenységet, illetve a Szolgáltatók tevékenységével nem összeegyeztethető, vagy a jó hírnevét sérti vagy veszélyezteti. 
    7. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy a képzési díj ki nem egyenlítése, a megengedett hiányzás mértékének túllépése, vagy egyebekben a tanulmányi kötelezettségének elmulasztása esetén nem kerül sor Tanúsítvány kiállítására, mivel az a képzés elvégzésének igazolására szolgál. A képzési díj ebben az esetben nem jár vissza.
    8. A megengedett hiányzás mértéke a képzési órák 20%-a. A megengedett hiányzás mértékét meghaladó hiányzás esetén a kérelemre kiállítandó tanúsítvány kiállítását a Szolgáltatók megtagadhatják.
    9. Az online képzési órák megtartását a Szolgáltatók a Zoom felületén biztosítják, ezeken a tanórákon kötelesek úgy részt venni a Tanulók, hogy a mikrofonjuk és a kamerájuk bekapcsolt állapotban van, azaz hanggal és képpel történik a részvétel. A jelenléti ív vezetése is digitálisan történik az online képzéseken, mégpedig úgy, hogy a jelenlévők névsoráról képernyőképet készítenek az oktatók.

A FOGYASZTÓK ELÁLLÁSI JOGA

  • Az elállási jog 
    1. A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási jogát, továbbá a Szolgáltató erről visszaigazolást küldött, a Fogyasztó nem élhet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ában biztosított elállási vagy felmondási joggal.
    2. A képzési díj befizetését követően a Szolgáltatók 48 órán belül hozzáférést biztosítanak valamennyi, a 6.3. pontban megnevezett coach továbbképzés tananyagát jelentő digitális tartalomhoz. 
    3. A jelen ÁSZF 6.2. pontjában megnevezett Life és Business Coach képzés tananyagát ugyancsak digitális formában biztosítják a Szolgáltatók. A tananyaghoz a hozzáférést a képzés kezdetén, az első képzési napon biztosítják a Szolgáltatók a Tanulók részére. 
    4. A Szolgáltató a hozzáférés biztosítása előtt tájékoztatja a Fogyasztót arról, hogy a webáruház által kínált, a tananyag részét képező digitális tartalom tekintetében nem élhet a Fogyasztó elállási vagy felmondási jogával a teljesítés megkezdését követően.  
    5. A jelen ÁSZF 6.2. pontjában megnevezett Life és Business Coach képzésen az első képzési naptól számított tizennégy napon belül gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogot, amennyiben a képzésen mégsem szeretne részt venni, azt e-mailben jelezheti a Szolgáltatók felé. A képzési díjat – a digitális tartalom ellenértékével csökkentett összegben – visszatérítik. 

A SZERZŐDÉS SZÜNETELÉSE, MEGSZŰNÉSE, A SZERZŐDÉSSZEGÉS

  • Szünetelés

A felnőttképzési jogviszony a Felek erre vonatkozó megállapodása alapján szünetel. A szünetelés alatt egyik felet sem illetik, illetve terhelik a felnőttképzési jogviszonyból fakadó jogok, illetve kötelezettségek.

  • A szerződés felmondása

A felnőttképzési szerződést bármelyik fél felmondhatja. A felmondás jogának korlátozása vagy kizárása semmis. A szerződés felmondása esetén a felek további szolgáltatásokkal nem tartoznak, és kötelesek egymással a megszűnés előtt már teljesített szolgáltatásokkal elszámolni.

  • Rendkívüli felmondás

A felnőttképzési szerződést bármelyik fél azonnali hatállyal felmondhatja, ha

  • a Résztvevő a képzésben való részvételre egészségileg alkalmatlanná vált,
  • a Résztvevő a fizetési hátralékát a Szolgáltatók felszólítására sem teljesíti,
  • a Résztvevő az oktató, illetve a többi Résztvevő hozzájárulása nélkül kép- és/vagy hangfelvételt készít a képzésen;
  • a Résztvevő megsérti a szerzői jogokra vonatkozó előírásokat,
  • vagy a Résztvevő a megengedett hiányzáson felül igazolatlanul többet mulasztott,
  • a képzési hely házirendjében foglalt szabályokat ismétlődően, felszólítás ellenére sem tartja be. 
  • A Szolgáltatók eltiltása a felnőttképzési tevékenység folytatásától

A Szolgáltatók a képzési tevékenységének folytatásától való eltiltása esetén a Résztvevőt ért kárt kötelesek megtéríteni. 

  • Szerződésszegés és következményei
      1. A jelen ÁSZF-ben, a képzés meghirdetésére szolgáló internetes felületen közzétett tájékoztatásban, a Szolgáltatók által a Résztvevőknek e-mailben küldött tájékoztatásban foglaltak be nem tartását Felek szerződésszegésként értelmezik.
      2. Szerződésszegés esetén mindkét fél részéről egyszeri (írásban is rögzített) felszólításnak van helye, amennyiben a felszólított fél a figyelmeztetés után sem teljesít, a másik fél a szerződést azonnali hatállyal felmondhatja. 
      3. A megengedett hiányzás mértékét meghaladó hiányzás esetén a kérelemre kiállítandó tanúsítvány kiállítását Szolgáltatók megtagadhatják. 
      4. Amennyiben a Szolgáltatók mulasztása következtében a megkezdett képzést nem lehet befejezni, Szolgáltatók a részszámlájuk kiállítására sem jogosultak. 
  • A szerződés megszűnése

A felnőttképzési szerződés külön értesítés nélkül megszűnik a tanúsítvány kiállítását követő napon. A Szolgáltatók által a képzésben tartozó privát Facebook csoportban ezen a napon a közzé-vagy hozzáférhetővé tett képzési tárgyú felvételek, tananyagok törlésre kerülnek.

A KELLÉKSZAVATOSSÁGI IGÉNYEK SAJÁTOS SZABÁLYAI DIGITÁLIS TARTALOM SZOLGÁLTATÁSA NYÚJTÁSA ESETÉN

  • A kellékszavatosság a felnőttképzési díj részét képező elektronikus formájú tananyag tekintetében
    1. A Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet. 
    2. A Fogyasztó akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva – az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelni, illetve a termék szolgáltatására irányuló szerződést megszüntetni, ha
  • a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az a Szolgáltatónak aránytalan többletköltséget eredményezne;
  • a Szolgáltató ésszerű időn belül nem tette szerződésszerűvé térítésmentesen a teljesítést; 
  • ismételten teljesítési hiba merült fel, annak ellenére, hogy a Szolgáltató megkísérelte a termék szerződésszerűvé tételét;
  • a teljesítés hibája olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy a szerződés azonnali megszüntetését teszi indokolttá; vagy
  • a Szolgáltató nem vállalta a szolgáltatás szerződésszerűvé tételét, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy a vállalkozás észszerű határidőn belül vagy a fogyasztónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja a szolgáltatást szerződésszerűvé tenni.
  1. A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a Szolgáltató – a fogyasztó számára okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás jellegére és céljára figyelemmel – köteles a teljesítést a hiba fogyasztó általi közlésétől számított észszerű időn belül térítésmentesen szerződésszerűvé tenni.
  2. A kijavításra vagy kicserélésre vonatkozó kellékszavatossági jog gyakorlása esetén a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás műszaki jellemzőitől függően a Szolgáltató megválaszthatja a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás szerződésszerűvé tételének módját.
  3. Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a fogyasztónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a fogyasztó részére ténylegesen nyújtott szolgáltatás értékének különbözetével.
  4. Ha a fogyasztó hibás teljesítésre hivatkozva kívánja megszüntetni a szerződést, a Szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen.
  5. Ha a Szolgáltató a szerződésszerű teljesítési kötelezettségének nem tesz eleget, a fogyasztó köteles a Szolgáltatót felhívni a teljesítésre. Ha a fogyasztó felhívása ellenére a vállalkozás a digitális tartalom vagy a digitális szolgáltatás késedelem nélküli vagy a felek által elfogadott póthatáridőn belüli szolgáltatását vagy nyújtását elmulasztja, a fogyasztó megszüntetheti a szerződést.
  6. A fogyasztó a Szolgáltató teljesítésre való felhívása nélkül megszüntetheti a szerződést, ha
  • a) a Szolgáltató a digitális tartalom szolgáltatását vagy a digitális szolgáltatás nyújtását nem vállalta, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy nem fogja szolgáltatni a digitális tartalmat, illetve nem fogja nyújtani a digitális szolgáltatást; vagy
  • b) a felek megállapodása alapján vagy a szerződéskötés körülményeiből nyilvánvaló, hogy a fogyasztó számára elengedhetetlen a meghatározott időpontban történő teljesítés, és a Szolgáltató ezt elmulasztja.

A DIGITÁLIS ADATTARTALOM MŰKÖDÉSE,
AZ ALKALMAZANDÓ MŰSZAKI VÉDELMI INTÉZKEDÉS

  • Az elektronikus formájú tananyag elérhetősége
    1. A Szolgáltatók által nyújtott elektronikus formájú tananyaghoz a hozzáférést a Szolgáltatók a weboldal belső, zárt felületén biztosítják. A Szolgáltatónak fel nem róható, illetve más Szolgáltató közreműködésével teljesített üzemzavarokért, hozzáférési hibákért a Szolgáltatót nem terheli felelősség. 
    2. A hozzáférés lehetővé teszi a Vásárlóval megosztott videók elérhetőségét a hozzáférés beállításától számított legalább egy évig. Az online Life és business Coach képzés esetén a képzési napok felvételéhez a vizsga napjáig biztosított a hozzáférés.
    3. A tananyaghoz való hozzáféréshez, a privát Facebook csoport eléréséhez és az online oktatáshoz szükséges eszközök és számítógépes programok a Résztvevők részéről: internethozzáférés, Zoom szoftver, mikrofon, kamera, számítógép, monitor és további perifériák. Ezeket az eszközöket és programokat, a megfelelő internetkapcsolatot a Szolgáltatók nem biztosítják. 
    4. Szolgáltatók weboldala együttműködik bármely böngésző szoftverrel és operációs rendszerrel. A weboldal kommunikációja HTTP protokollon keresztül történik. A weboldalon keresztül történő kommunikáció titkosított.

A PANASZKEZELÉS RENDJE

  • A Fogyasztói panaszok
    1. A Fogyasztó szóban (telefonon) vagy írásban (e-mailben vagy postai úton) közölheti panaszát a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a Fogyasztói panaszokat a jelen ÁSZF I. pontjában rögzített elérhetőségei bármelyikén fogadja.
    2. A szóbeli panaszt Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát
  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Fogyasztónak átadni,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
  1. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítószámmal látja el.
  2. A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
  • a Fogyasztó neve, lakcíme,
  • a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
  • a Fogyasztó panaszának részletes leírása, a Fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
  • a vállalkozás nyilatkozata a Fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
  • a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Fogyasztó aláírása,
  • a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
  • telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
  1. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
  2. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató tett-e általános alávetési nyilatkozatot.
  3. A korábbi, érdemben megválaszolt panasz tartalmával azonos tartalmú, ugyanazon Fogyasztó által tett, ismételt, új információt nem tartalmazó panasz, valamint az azonosíthatatlan személy által tett Fogyasztói panasz kivizsgálását a Szolgáltató mellőzheti.
  • A békéltető testületek
    1. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a Fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Fogyasztó és a Szolgáltató között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a Fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a Fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a Fogyasztót megillető jogokkal és a Fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    2. Szolgáltató nem tett általános alávetési nyilatkozatot a békéltető testületek felé.
    3. Az eljárás megindításához a kérelemben az alábbiakat szükséges feltüntetni:
  • a Fogyasztó, azaz a kérelem benyújtójának nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
  • a panasszal érintett Szolgáltató nevét, székhelyét,
  • az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
  • a panasz rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait, (itt különösen fontos hivatkozni minden az ügy lényegét érintő írásbeli dokumentumra, szerződésre, szállítólevélre, számlára, átvételi elismervényre stb),
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a Szolgáltatóval megpróbálta a vitás kérdést közvetlenül tisztázni,
  • a Fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
  • az ügy eldöntésére irányuló kifejezett indítványt,
  • a Fogyasztó aláírását.
  1. A békéltető testületek elérhetősége:
  • Budapesti Békéltető Testület

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.Telefonszáma: (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu 

  • Baranya Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Telefonszáma: (72) 507-154; (20) 283-3422
Honlap cím: www.baranyabekeltetes.hu
E-mail cím: info@baranyabekeltetes.hu
kerelem@baranyabekeltetes.hu 

  • Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091 (új ügyek);
501-871 (folyamatban lévő ügyek)
Honlap cím: www.bekeltetes.borsodmegye.hu
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu 

  • Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Honlap cím: www.bekeltetes-csongrad.hu
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu 

  • Fejér Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Honlap cím: www.bekeltetesfejer.hu
E-mail cím: bekeltetes@fmkik.hu; fmkik@fmkik.hu 

  • Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-217
Honlap cím: https://gymsmkik.hu/bekelteto
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu 

  • Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszáma: (52) 500-710; (52) 500-745
Honlap cím: https://www.hbmbekeltetes.hu
E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu 

  • Pest Vármegyei Békéltető Testület

Székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszáma: +36 1 792 7881
Honlap cím: www.pestmegyeibekelteto.hu;
www.panaszrendezes.hu
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu 

  • Az ODR-link / az OVR-platform

Az EU Bizottsága online vitarendezési platformot hozott létre („OVR-platform”). A platform kapcsolattartó pontként szolgál szerződéses kötelezettségekkel, internetes értékesítéssel és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezéséhez. Fogyasztók számára az OVR-platform a következő hivatkozás alatt érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Az OVR-platformon közvetlenül a Szolgáltatóval lehetséges rendezni a problémát, ez akkor lehet hasznos, ha még nem történt meg a kapcsolatfelvétel a Szolgáltatóval.

ADATVÉDELEM

  • A részletes tájékoztatás

A Szolgáltató a személyes adatok kezeléséről szóló teljes és részletes tájékoztatást a weboldalának láblécében helyezte el, amely a weboldal bármely pontjáról elérhető. Az adatkezelési tájékoztatás linkje: https://coachingandlove.hu/adatkezelesi-tajekoztato/ 

SZERZŐI JOGOK

  • A weboldal szerzői jogi oltalom alatt áll

A weboldal teljes tartalma, így a fényképek, a szöveges és egyéb tartalom, azok elrendezése, a logók és más ábrák, az oktatóanyagok teljes tartalma (a továbbiakban: tartalom) szerzői jogi oltalom alatt állnak. A tartalom engedély nélküli felhasználása – a 3. pontban foglaltak kivételével – tilos. 

  • A szerzői jogi jogosult

Amennyiben a weboldalon található bejegyzés másként nem jelöli a szerzői vagyoni jogok jogosultja a Szolgáltató. Írásbeli engedély a szerzői jogi oltalom alatt álló tartalom felhasználására a Szolgáltatótól kérhető.

  • A felhasználási tilalom alóli kivételek

A tilalom nem érinti a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben meghatározott szabad felhasználás eseteit, amelyekre azonban kizárólag a törvényben meghatározott szűk felhasználói kör részére, illetve a törvényben meghatározott célból és mértékben van lehetőség. Jelen ÁSZF egyetlen pontja sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Felhasználó, illetve a Vásárló a tartalom vagy a tartalom valamely részének a szabad felhasználás körét meghaladó bármilyen további felhasználására engedélyt vagy jogot szerzett volna. 

  • Eljárás a szerzői jogok megsértése esetén

A szerzői jogok megsértése esetén Szolgáltatók a jogsértővel szemben – az eset körülményeihez képest – az irányadó jogszabályokban meghatározott polgári jogi igényeket támaszt és megteszi a szükséges jogi lépéseket. 

VEGYES RENDELKEZÉSEK

  • Az ÁSZF nyelve és értelmezése

Jelen ÁSZF magyar nyelven készült és értelmezésére a magyar nyelv szabályai alapján kerülhet sor.

  • Irányadó jogszabályok

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog előírásai az irányadóak, különösen az alábbi jogszabályok:

  • a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény;
  • AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről;
  • az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
  • a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény;
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
  • a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet
  • a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény;
  • és a felnőttképzésről szóló törvény végrehajtásáról szóló 11/2020. (II. 7.) Korm. rendelet.
  • Hatálybalépés

Jelen ÁSZF 2025. május 15. napján lép hatályba és a hatálybalépését követően történő ügyletek során alkalmazandó.

  • Módosítás

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani. A már létrejött jogügyletek esetében a Szolgáltató kötve marad a szerződés létrejötte napján hatályos ÁSZF-ben rögzített rendelkezésekhez.



Budapest, 2025. május 10.



Az ÁSZF szövege olyan szellemi terméknek minősül, amellyel kapcsolatos valamennyi szerzői jog a COACHING & LOVE weboldal  tulajdonosának és működtetőjének a tulajdonában áll. A szabályzat egészének vagy részeinek sokszorosítása, másolása, egyéb művekhez való bármilyen felhasználása vagy idézése kizárólag a tulajdonos engedélyével lehetséges, annak hiányában az jogsértő cselekményt valósít meg.

Legyél te is a
dr. Gulácsi Bernadett coaching - Coaching and Love Academy
tagja
Közel
0
éve
tartunk COACH KÉPZÉSEKet
Több mint
0
képzett coach
Több mint
0
COACHING ÓRA tapasztalat
Több mint
0
COACH KÉPZÉSen tartott ÓRA
Évente
0
képzési CSOPORT,
0
-
0
hallgató
Coach küldetésünk célja

Küldetésünk, amivel
biztosan egyetértesz

Szeretnénk:

Miben vagyunk különlegesek?

Gyémánt
  • az egyik legtöbb coachot mi képezzük
  • nálunk van az egyik legtöbb féle coach továbbképzés
  • elsők között kezdünk el Magyarországon online coach képzéseket tartani
  • mi hoztuk létre Magyarországon a Mindfulness Coaching fogalmát, a Mindfulness Coach Képzés, csak nálunk tanulható
  • kizárólag nálunk érhető el nőiesség és anyaság fókuszú coach továbbképzés
  • nálunk van a legtöbb saját coaching kiadvány
  • oktatóink nagy része egyetemi oktatói tapasztalattal is rendelkezik
  • szupervízió alapú coachingot tanítunk
  • magyar és angol nyelvű tanúsítványt is adunk a hallgatóinknak igényes formában
  • leginnovatívabb coach képző cég vagyunk

Coach képzéseink erőssége

  • magas szakmai színvonal
  • ICF-alapú, nemzetközi szintű, professzionális coach képzések
  • a hallgatókhoz emberséges és szeretettel teli hozzáállás
  • szakmailag és emberileg is hiteles, nemzetközi tapasztalattal rendelkező oktatók
  • képzéseink rendszert, struktúrát adnak a hallgatók kezébe
  • számtalan coaching eszközt is megtanítunk
  • mély, önismereti fókuszú képzések
  • saját élményű tapasztalati tanulással dolgozunk
  • gyakorlati képzés
  • valós coaching szituációkat mutatunk be a képzésen
  • összetartó csoportok