Stressz és
szorongás
csökkentése

Mindfulness tréning 1.

...azonnal használható módszerek

Slider

Minden ember életében eljön az az időszak, amikor a stressz mértéke túl magas, sok a változás, a konfliktus, a szorongás és egyszerűen kimerülünk. Végezhetjük akár álmaink munkáját, élhetünk párkapcsolatban vagy egy vágyott gyermekkel, mégsem tudunk igazán örülni és boldogok lenni, feszültek vagyunk, türelmetlenek és nem vagyunk önmagunk. A környezetünk ilyenkor nehezen érti meg, hogy mi bajunk van, ami valahol érthető, hiszem mi magunk sem tudjuk igazán.

felső szegély szív

Ezek a stressz és a szorongás tünetei - Te is észleled őket magadon?

Idővel a sok szorongás, stressz, változás, kimerültség nagyon sok lelki és fizikai tünetet produkálhat. Levertnek, fáradtnak érezzük magunkat, az önbizalmunk, önbecsülésünk, én-erőnk csökken, felborul a hormonrendszerünk, folyamatossá válik a szorongás, a pánikroham, a depresszió. Kiégünk, belefásulunk a sok munkába, belefáradunk a magánéleti nehézségekbe, az örökös harcba. Nem a problémára fókuszálunk, kifelé élünk, másoknak akarunk segíteni, megfelelni, így pedig elveszítjük a valódi kapcsolatot önmagunkkal, megbillen az egyensúlyunk. Ezeket a tünetegyütteseket sokszor észre sem veszünk, csak amikor már késő.

A megoldás felé vezető első lépés - találjuk meg a probléma gyökerét!

Nehéz elindulni a valódi megoldás felé, mert először elkezdünk orvosról orvosra járni pl. emésztési, hormonális vagy egyéb problémával, talán elmegyünk egy terápiára a család vagy a barátok unszolására. Ezek kétségkívül sokat tudnak segíteni, de az eredendő probléma nem biztos, hogy megoldódik. Fontos, hogy megtaláljuk a kiváltó okokat, az azokra adott jó válaszokat és technikáját, amivel a spirálból kiszabadulhatunk.

Megoldás

bevált módszerek a stressz és szorongás csökkentésére

A 14 videóból álló a tanfolyamból megtudhatod, hogy a sok szorongást és stresszt hogyan lehet csökkenteni. Olyan technikákat sajátíthatsz el, amelyekkel sokkal gyorsabban és hatékonyabban tudsz majd egyensúlyt teremteni az életedbe.

Olyan módszerekről fogok beszélni Neked, amiket én is használtam, amikor kimerült voltam, szorongtam és stresszeltem. Nekem is volt ugyanis olyan szakasz az életemben, amikor hiába végeztem a számomra legcsodálatosabb munkát, elfáradtam benne, mert a munkámon kívül csak a kislányomra volt időm, önmagamra viszont nem. Sok változás volt, párkapcsolati nehézség, költözés, nem alvás, szorongások és végül pánikrohamok. Először nem tudtam mi a problémám és nem ismertem fel azt folyamatot, amelyben benne voltam. Jártam számtalan segítőnél, kipróbáltam rengeteg technikát. Most már tudom, hogy mi az ami segített, mi az, ami nem és mi az ami a prevencióra kell használnom.

Amit megtanultam, hogy ne gyorsan akarjuk megoldani a helyzetet, ne csak a tünetet kezeljük, hanem a későbbiekben is tudjuk, hogy mire kell odafigyelnünk, hogy ez többé ne fordulhasson elő. Ezért olyan módszereket is be fogok mutatni, amik részben azt segítik elő, hogy itt és most, a jelenben minél jobban érezzük magunkat, mert bizony ilyenkor erre van szükség. Utána megnézzük azokat a lépéseket, amelyek fontosak egy harmonikus és egyensúlyban lévő élet megteremtéséhez.

Ha én ezt előbb tudtam volna...

Amikor igazán rosszul voltam, megfogadtam, ha túl leszek ezen, akkor segíteni fogok másoknak, mert tudom, hogy egyedül milyen nehéz.

Azóta már rengeteg idő telt el és számtalan ismerősömről, elvileg sikeres önmegvalósító emberről, illetve kisgyermekes Anyukáról derült ki, hogy hasonló nehézségekkel küzd. Rengeteg általam kipróbált módszerrel segítettem őket, készültek blog bejegyzések és ingyenesen előadások is a témában. Ez a tanfolyam most összefoglalja a legfontosabb módszereket, technikákat, amelyek gyors változást hozhatnak a stressz és szorongás csökkentésében. Ha én korábban ezeket tudtam volna, nagyon hálás lettem volna…

felső szegély szív

MIRŐL SZÓL A TANFOLYAM ÉS MIT JELENT A MINDFULNESS?

Számomra a legnagyobb segítséget a stressz és szorongás kezelésében a mindfulness tréning adták. Légzőgyakorlat, meditáció, speciális szemléletmód illetve a coaching módszerek.

A tudatos jelenlét vagy más néven „Mindfulness” legegyszerűbben megfogalmazva azt jelenti, hogy a figyelmünket szándékosan a jelen pillanatára irányítjuk, annak megítélése nélkül. Megfigyeljük, mi zajlik a tudatunkban, érzelmi és fizikai testünkben, vagyis keletkezésükkel egy időben figyelünk gondolatainkra, érzéseinkre, testi érzeteinkre, cselekvési késztetésünkre. Az öntudatlan, gépies cselekedetet félelmek és bizonytalanságok vezérlik. A tudatos jelenlét gyakorlása nyitottságot, érdeklődést, elfogadást, együttérzést hoz az életünkbe.

Az élet művészetének is lehet nevezni: jelen vagy az életedben, nem veszel el a fantáziákban a jövőről, nem futtatod újra a múltat. Lenyugtatod és lecsendesíted az elméd, kinyitod a szíved.

A mindfulness gyökere alapvetően egy 2500 éves buddhista meditációs gyakorlat, valamint a taoizmus, jóga és amerikai őslakosok bölcsessége. Nem okkult, nem is rejtélyes technikáról van szó és világnézetileg is semleges.

Újra népszerűvé válása Jon Kabat-Zinnek és kollégáinak köszönhető, akik 1979-ben a Massachusettsi Egyetem kórházának stresszcsökkentési osztályán mindfulness alapú stresszcsökkentő programot kezdtek alkalmazni. Ennek alapja a testfigyelés, meditáció, elfogadás, lelki nyugalom volt. A program sikeressége miatt egyre több helyen kezdték el használni: iskolákban, börtönökben, sportban, üzleti életben. A tapasztalatok alapján 2001-ben mindfulness alapú kognitív terápiát alakítottak ki.

KINEK AJÁNLOM A SZORONGÁS ÉS STRESSZ CSÖKKENTÉSE - MINDFULNESS TRÉNING 1. TANFOLYAMOT?

A tanfolyammal azoknak szeretnék segítséget nyújtani, akik életében sok a stressz, a szorongás, az ebből adódó nehézségek, problémák és nehezen találják ebből a kiutat. Az online tanfolyam során olyan könnyen alkalmazható technikákat mutatok be, amelyek azonnali és hosszú távú segítséget adnak a mindennapokban.

A Tanfolyam neked szól ha:

  • sok a stressz, szorongás az életedben,
  • sok változáson, nehézségen mentél át,
  • sokat agyalsz, pörögsz, fókuszálsz kifelé,
  • kevés idő jut magadra, mert minden és mindneki más fontosabb,
  • kisgyermeid vannak, keveset tudsz pihenni,
  • kimerültnek érzed magad,
  • kibillentél az egyensúlyodból,
  • érzed mindennek a fizikai hatását,
  • szeretnél változtatni az életeden,
  • szeretnél harmonikusabb, kiegyensúlyozottabb mindennapokat,
  • fontos neked, hogy energikusabb legyél,
  • megtanulnád az ehhez vezető legfontosabb lépéseket,
  • érdekelnek mindfulness technikák,
  • a szemléletmód, eszközök elsajátításával a saját időbeosztásod szerint szeretnél haladni,
  • nem tántorodsz el attól, hogy közben magadba nézz és fejlődj!

A SZORONGÁS ÉS STRESSZ CSÖKKENTÉSE - MINDFULNESS TRÉNING 1. TANFOLYAM CÉLJA

Mindfulness tréning 1. – A stressz és szorongás csökkentése tanfolyam során azzal foglalkozunk, hogy megértsd helyzeted, a bizonytalanság, szorongás valódi okát és túljuss a nehézségeken. A videotanfolyam során olyan eszközöket és szemléletmódot mutatok be, amelyet a mindennapokba beépítve kiegyensúlyozottabb, boldogabb életet teremthetsz önmagad és környezeted számára. A belső munka inspiráló, az egész folyamat élet- és önszeretettel teli.

A Mindfulnessnek mindemellett számtalan jótékony hatása van:

  • jobb összpontosítás,
  • több energia,
  • belső nyugalom, béke,
  • fejlődik a türelem,
  • kevesebb stresszreakció,
  • könnyebb elfogadás,
  • pozitív, szeretetteljes kapcsolatok (másokkal és önmagunkkal),
  • javuló empátia,
  • javuló hatékonyság,
  • nagyobb kreativitás,
  • tudatos döntéshozatal,
  • erősödő pozitív látásmód,
  • kevesebb indulatosság,
  • kevesebb szorongás,
  • javuló testi-lelki jóllét.

MILYEN TÉMÁKAT ÉRINTÜNK A TANFOLYAM SORÁN?

  • Bevezető, személyes gondolatok - a saját történetem a szorongással
  • A stressz, szorongás megjelenésének okai
  • A szorongás tünetei
  • A Mindfulness Coaching fogalma és szemléletmódja
  • Legelső lépések a szorongás csökkentésére
  • Fizikai szinten lépések: Légzőgyakorlatok, Étrend, Testmozgás
  • Az érzelmi szint rendbetétele
  • Mentális szinten harmónia teremtése
  • Mindennapi gyakorlatok a szorongás csökkentésére
  • Önszeretet, öngondoskodás
  • Külső kapcsolódásaink rendbetétele
  • Újratervezés

A tanfolyam 14 részes videósorozatot tartalmaz. Prémium csomag választása esetén lehetőséged nyílik 2 x30 perc online konzultációra is az Akadémia egyik oktatójával, akivel megbeszélheted a személyes kérdéseid, tapasztalataid, nehézségeid illetve az új terveid, céljaid.

A tanfolyamot bármikor elkezdheted és a saját időbeosztásod szerint tudsz vele haladni. A megrendelést követően legkésőbb 1 munkanapon belül eléred a teljes 14 részes online tanfolyamot tagsági rendszerünkön keresztül. A tanfolyam anyagához korlátlan ideig hozzáférhetsz és azonnal hasznosítható tudást kapsz egy nyugodtabb, harmonikusabb élet megteremtésére.

Prémium csomagunk választása esetén lehetőséged nyílik az Akadémia egyik szupervizorával, oktatójával 2 x 30 percben egyénileg, online konzultálni. A konzultáció során a saját személyes kérdéseidet, tapasztalataidat is megbeszélheted mellett.

AJÁNDÉK! 

Bármelyik csomag megrendelése esetén most ajándékba adjuk Neked a MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETET, amelynek értéke 6.500 Ft. A munkafüzet rövid elméleti bevezetők mellett számtalan feladatot tartalmaz, kérdésekkel, gyakorlatokkal a tudatosság, éberség kifejlesztése és meditáció témakörében.

AZ ONLINE TANFOLYAMOT ÖSSZEÁLLÍTOTTA

Dr. Gulácsi Bernadett

dr. Gulácsi Bernadett

dipl. szupervizor, master coach, mediátor, közgazdász, jogász,
a COACHING & LOVE ACADEMY alapítója, képzésvezető

dr. Gulácsi Bernadett diplomás szupervizor, mediátor, közgazdász, jogász. A szívügyem, hogy segítsek az embereknek tudatos életet teremteni, tele örömmel, szeretettel és belső békével. A COACHING & LOVE ACADEMY-t azzal a céllal hoztam létre, hogy lehetőséget nyújtsak az emberek segítése iránt elkötelezett szakemberek, coachok magas szintű képzésre, továbbképzésre és a coaching szemléletmód elterjesztésére. Ennek eléréséhez olyan szakembereket fogok össze, akik emberileg és szakmailag is példaképek lehetnek. A nálunk végzett coachok pedig igazi közösséget alkotnak és hosszú távon is támogatást kapnak.

Az elmúlt 15 évben több ezer embernek tartottam előadást, tréninget, coachingot és segítettem magánéleti vagy munkahelyi nehézségekből egy kiteljesedett, boldog életet teremteni. Dolgoztam top vezetőkkel, magánszemélyekkel, munkanélküliekkel és hajléktalanokkal is.

A LAURUS Fejlesztő Intézet és a Peaceful Living Nemzetközi Oktatási és Fejlesztő Intézet vezetőjeként, több száz óra coaching tapasztalattal és immár 20 sikeres Coach képzés és megannyi online coach képzés tartása után 2019-ben létrehoztam a COACHING & LOVE ACADEMY-t. Új központunkban kibővült képzési, továbbképzési lehetőségekkel és legmagasabb szintű oktatói gárdával tovább folytatjuk a megkezdett munkát a segítő szakemberek és szeretettel teli szemléletmód átadására. Ez a mi küldetésünk.

felső szegély szív

A Stressz és szorongás csökkentése - Mindfulness tréning 1. tartalma

alsó szegély
  • 14 részes videósorozat
  • azonnal használható tudás a stressz és szorongás csökkentésére és egyensúly teremtésére
  • fizikai, érzelmi és mentális szinten alkalmazható Mindfulness tréning 1., amelyek könnyen használhatóak a mindennapokban
  • a videókat honlapunkon keresztül zárt felületen éred el
  • a tartalmakhoz korlátlan ideig férsz hozzá
  • saját időbeosztás szerint tudsz a videókkal haladni
  • ajándék MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET 6.500 Ft értékben!

A Stressz és szorongás csökkentése - Mindfulness tréning 1. díja:

24 990 Ft

felső szegély szív

A Stressz és szorongás csökkentése - Mindfulness tréning 1. PRÉMIUM tartalma

alsó szegély
  • 14 részes videósorozat
  • azonnal használható tudás a stressz és szorongás csökkentésére és egyensúly teremtésére
  • fizikai, érzelmi és mentális szinten alkalmazható Mindfulness tréning 1., amelyek könnyen használhatóak a mindennapokban
  • a videókat honlapunkon keresztül zárt felületen éred el
  • a tartalmakhoz korlátlan ideig férsz hozzá
  • saját időbeosztás szerint tudsz a videókkal haladni
  • 2 x 30 perc egyéni online konzultció az Akadémia egyik szupervizorával, oktatójával
  • konzultációk egyéni időbeosztás szerint
  • a konzultációkon megbeszélheted saját kérdéseidet, tapasztalataidat (természetesen titoktartás mellett)
  • ajándék MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET 6.500 Ft értékben!

A Stressz és szorongás csökkentése - Mindfulness tréning 1. PRÉMIUM díja:

39 990 Ft

felső szegély szív

AJÁNDÉK: MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET

alsó szegély

Az alap vagy a prémium csomag megrendelése esetén most ajándékba adjuk Neked a MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETET, amelynek értéke 6.500 Ft. A munkafüzet rövid elméleti bevezetők mellett számtalan feladatot tartalmaz, kérdésekkel, gyakorlatokkal az alábbi tudatos jelenlét fejlesztését segítő témákban.

A munkafüzet fejezetei:

  1. Feltáró kérdések
  2. Az éberség kifejlesztése
  3. Fizikai testünk megfigyelése
  4. Az elménk megfigyelése
  5. Érzéseink megfigyelése
  6. Légzőgyakorlatok
  7. Meditáció
  8. Tudatosság a mindennapokban
felső szegély szív

JELENTKEZÉS MENETE ÉS FIZETÉS

alsó szegély

Bankkártyás fizetés esetén

  1. Válassz egy csomagot, az alap vagy prémium csomagot.
  2. Ezt követően átirányítunk a SimplePay biztonságos felületére, ahol kártyával tudsz fizetni.
  3. A számlát e-mailben megküldjük számodra. 
  4. Fizetést követően átirányítunk a Regisztrációs felületünkre, elkészítheted a fiókodat amivel majd megnézheted a videókat.
  5. Legkésőbb egy munkanapon belül megerősítjük tagságodat a rendszerben és már kezdheted is a tanulást.
  6. Innentől kezdve honlapunkon a Tartalmaink menüpont alatt belépve bármikor hozzáférsz a STRESSZ ÉS SZORONGÁS CSÖKKENTÉSE – MINDFULNESS TRÉNING 1. tananyagához.
  7. Prémium csomag esetén megküldjük oktatónk elérhetőségét is, akivel egyeztetni tudod a konzultációk időpontját.

Utalásos fizetés esetén

  1. Válassz egy csomagot, az alap vagy prémium csomagot.
  2. Ezt követően átirányítunk a regisztrációs felületre, ahol meg tudod rendelni a tananyagot
  3. A díjbekérőt e-mailben megküldjük számodra. 
  4. Fizetést követően átirányítunk a felületünkre ahol megtalálod az utalási információkat majd, elkészítheted a fiókodat amivel később megnézheted a videókat.
  5. Az utalás beérkezését követően legkésőbb egy munkanapon belül megerősítjük tagságodat a rendszerben és már kezdheted is a tanulást.
  6. A számlát e-mailben megküldjük számodra.
  7. Innentől kezdve honlapunkon a Tartalmaink menüpont alatt belépve bármikor hozzáférsz a STRESSZ ÉS SZORONGÁS CSÖKKENTÉSE – MINDFULNESS TRÉNING 1. tananyagához.
  8. Prémium csomag esetén megküldjük oktatónk elérhetőségét is, akivel egyeztetni tudod a konzultációk időpontját.

Kérdés esetén keress bátran a 06 30 860 4004-es telefonszámon vagy írj a hello@coachingandlove.hu e-mail címre.

Csatlakozz a közösséghez