Mindfulness Tréning Munkafüzet

... a tudatos jelenlét, szeretet és elfogadás megteremtésére!

Slider
felső szegély szív

MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET - 8 KÜLÖNBÖZŐ TÉMÁBAN - AZONNAL HASZNÁLHATÓ ESZKÖZÖKKEL - NYOMTATHATÓ FORMÁBAN

alsó szegély

jelenben lenni a legnagyobb kincs számunkra, mivel ilyenkor tudjuk igazán megélni önmagunkat és életünket. A mindennapokban sajnos ezt nem könnyű elérni, nagyon sok hatás ér minket. Próbálunk a munkában és a magánéletünkben is megfelelni, figyelembe vesszük más emberek érdekét, miközben a saját érdekeink, értékeink esetleg elvesznek. Gyakran adódnak konfliktusok másokkal és önmagunkkal. Rengeteg érzés és gondolat kavarog bennünk, amelyek elviszik a fókuszunkat, az igazán fontos dolgokról, a jelen pillanat teljes megéléséről. Ez pedig rengeteg stresszhez, szorongáshoz, hiányérzethez és elégedetlenséghez vezet.

Ennek feloldásában a valódi segítséget a tudatosság, az “itt és most”-ban lét megteremtése, a szerető kedvesség és létöröm adja. Könnyedebbé és boldogabbá válhatunk általa. A Mindfulness Tréning során azzal foglalkozunk, hogy kifejleszd az éberséged, megfigyeld a fizikai tested, érzéseid és gondolataid folyamatos áramlását, tudatosabbá válj ezekre. Megtanuljuk, hogyan lehet a folyamatos elmetevékenységet lecsökkenteni és a jelenben lenni. Lesz szó légzőgyakorlatokról, meditációs technikákról é mindennap használható technikákról. A közös munka inspiráló, az egész folyamat nagyon pozitív, élet- és önszeretettel teli.

felső szegély szív

MIT JELENT A MINDFULNESS?

alsó szegély

A tudatos jelenlét vagy más néven „Mindfulness” legegyszerűbben megfogalmazva azt jelenti, hogy a figyelmünket szándékosan a jelen pillanatára irányítjuk, annak megítélése nélkül. Megfigyeljük, mi zajlik a tudatunkban, érzelmi és fizikai testünkben, vagyis keletkezésükkel egy időben figyelünk gondolatainkra, érzéseinkre, testi érzeteinkre, cselekvési késztetésünkre. Az öntudatlan, gépies cselekedetet félelmek és bizonytalanságok vezérlik. A tudatos jelenlét gyakorlása nyitottságot, érdeklődést, elfogadást, együttérzést hoz az életünkbe.

Az élet művészetének is lehet nevezni: jelen vagy az életedben, nem veszel el a fantáziákban a jövőről, nem futtatod újra a múltat. Lenyugtatod és lecsendesíted az elméd, kinyitod a szíved.

A mindfulness gyökere alapvetően egy 2500 éves buddhista meditációs gyakorlat, valamint a taoizmus, jóga és amerikai őslakosok bölcsessége. Nem okkult, nem is rejtélyes technikáról van szó és világnézetileg is semleges.

Újra népszerűvé válása Jon Kabat-Zinnek és kollégáinak köszönhető, akik 1979-ben a Massachusettsi Egyetem kórházának stresszcsökkentési osztályán mindfulness alapú stresszcsökkentő programot kezdtek alkalmazni. Ennek alapja a testfigyelés, meditáció, elfogadás, lelki nyugalom volt. A program sikeressége miatt egyre több helyen kezdték el használni: iskolákban, börtönökben, sportban, üzleti életben. A tapasztalatok alapján 2001-ben mindfulness alapú kognitív terápiát alakítottak ki.

Coach csoport
felső szegély szív

MI A MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET CÉLJA?

alsó szegély

A Mindfulness Tréning Munkafüzet gyakorlatainak elvégzése során a tudatos jelenlét szemléletmódjával és eszközeivel foglalkozunk. Olyan azonnal használható gyakorlatokat adunk át, amelyet a mindennapokba beépítve csökken a stressz mértéke, kiegyensúlyozottabb, boldogabb életet teremthetsz önmagad és környezeted számára és megtapasztalhatod  lét örömét.

A Mindfulnessnek mindemellett számtalan jótékony hatása van:

  • jobb összpontosítás,
  • több energia,
  • belső nyugalom, béke,
  • fejlődik a türelem,
  • kevesebb stresszreakció,
  • könnyebb elfogadás,
  • pozitív, szeretetteljes kapcsolatok (másokkal és önmagunkkal),
  • javuló empátia,
  • javuló hatékonyság,
  • nagyobb kreativitás,
  • tudatos döntéshozatal,
  • erősödő pozitív látásmód,
  • kevesebb indulatosság,
  • kevesebb szorongás,
  • javuló testi-lelki jóllét.
felső szegély szív

KINEK AJÁNLOM A MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETET?

alsó szegély

A munkafüzet gyakorlataival egyrészt azoknak szeretnék segítséget nyújtani, akik úgy érzik, hogy túl sokat dolgoznak, gondolkodnak, rengeteg múltbéli érzés vagy jövővel kapcsolatos aggodalom van az életükben és nehezen tudnak hosszabb időre lelassulni, pihenni, feltöltődni. A Mindfulness tréning Munkafüzet azoknak is hasznos lehet, akik sokat foglalkoztak már önismerettel, de szeretnének még tudatosabb, könnyedebb életet teremteni magunknak és megélni a jelen pillanat szépségét.

A MUNKAFÜZET NEKED SZÓL HA:

  • sokat dolgozol, agyalsz, pörögsz, gondolkodsz,
  • rengeteg múltbéli érzés vagy jövőbeli aggodalom kavarog benned,
  • szeretnéd teljesebben, örömtelien megélni a jelent,
  • szeretnél változtatni az életeden és harmonikusabb, kiegyensúlyozottabb mindennapokat,
  • fontos neked, hogy energikusabb, boldogabb legyél,
  • szeretnél még tudatosabban működni,
  • szeretnél több szeretetet, önszeretetet és elfogadást az életedben,
  • érdekelnek mindfulness technikák, legzőgyakorlatok, meditáció,
  • mindezek elsajátításával a saját időbeosztásod szerint szeretnél haladni,
  • nem tántorodsz el attól, hogy közben magadba nézz és fejlődj!
felső szegély szív

A MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET TÉMÁI

alsó szegély

A munkafüzet rövid elméleti bevezetők mellett számtalan feladatot tartalmaz, kérdésekkel, gyakorlatokkal az alábbi tudatos jelenlét fejlesztését segítő témákban.

1. Feltáró kérdések

  • A jelenlegi tudatossági szint, mindfulness eszközök használatának és érzelmi állapotoknak a feltárása, tudatosítása.

2. Az éberség kifejlesztése

  • Napi feladataink, tevékenységeink tudatos megfigyelése.
Lélek doboz
Buddha a naplementében

3. Fizikai testünk megfigyelése

  • Testtartásunk és testünk jelzéseinek megfigyelése, belső tér érzékelés.

4. Az elménk megfigyelése

  • Elmetevékenység, címkézés megfigyelése, gondolataink tudatos irányítása.

5. Érzéseink megfigyelése

  • Érzelmi állapotaink megfigyelése, tudatosítása, éberség gyakorlatok.

6. Légzőgyakorlatok

  • Légzésünk megfigyelése, Tudatos jelenlét egy perce, Pranajama gyakorlatok.

7. Meditáció

  • Ülő és álló meditáció elsajátítása és tippek meditációhoz.

8. Tudatosság a mindennapokban

  • További gyakorlatok, ötletek a tudatos jelenlét megteremtéséért a mindennapokban.
felső szegély szív

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK A MINDNFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETRŐL

alsó szegély
  • A 8 különböző témát tartalmazó Mindfulness Tréning Munkafüzetet, amely nagyon izgalmas és inspiráló feladatokból áll, elektronikus úton  küldjük meg számodra. Ezt érdemes kinyomtatni és már kezdheted is a gyakorlatok elsajátítását!
  • Mindegyik témához tartozik több kérdés, gyakorlat vagy tipp, amelyre a válaszokat fel tudod magadnak jegyezni.
  • A témákkal az általad választott sorrendben haladhatsz, a saját időbeosztásod szerint. A lényeg, hogy el tudj mélyülni a feladatokban és önmagadban.
coach csoport rajzol

A MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZET díja:

8 900 Ft

Kedvezményesen 6 500 Ft

Fizetni a megrendelést követően bankkártyával tudsz. A számlát elektronikus úton küldjük meg számodra és azonnal érkezik a nyomtatható Mindfulness Tréning Munkafüzet is a megadott e-mail címre.

Ha jobban el szeretnél mélyülni a Mindfulness szemléletmódjában, módszertanában és gyakorlataiban, akkor ajánlom Neked a Mindfulness Tréning 1. – A stressz és szorongás csökkentése 14 részes videótanfolyamot, valamint a Mindfulness Tréning 2. – A lelki béke és harmónia megteremtése videótanfolyamot, ami 16 videóból, írásos anyagból és 2 hanganyagból áll.

felső szegély szív

A MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETET ÖSSZEÁLLÍTOTTA

alsó szegély
Dr. Gulácsi Bernadett

dr. Gulácsi Bernadett

a COACHING & LOVE ACADEMY alapítója, képzésvezető

dr. Gulácsi Bernadett vagyok, mester coach, tréner, szupervizor. A szívügyem, hogy segítsek az embereknek tudatos életet teremteni, tele örömmel, szeretettel és belső békével. A COACHING & LOVE ACADEMY-t azzal a céllal hoztam létre, hogy lehetőséget nyújtsak az emberek segítése iránt elkötelezett szakemberek, coachok magasszintű képzésre, továbbképzésre és a coaching szemléletmód elterjesztésére. Ennek eléréséhez olyan szakembereket fogok össze, akik emberileg és szakmailag is példaképek lehetnek. A nálunk végzett coachok pedig igazi közösséget alkotnak és hosszú távon is támogatást kapnak.

Az elmúlt 15 évben több ezer embernek tartottam előadást, tréninget, coachingot és segítettem magánéleti vagy munkahelyi nehézségekből egy kiteljesedett, boldog életet teremteni. Dolgoztam top vezetőkkel, magánszemélyekkel, munkanélküliekkel és hajléktalanokkal is.

A LAURUS Fejlesztő Intézet és a Peaceful Living Nemzetközi Oktatási és Fejlesztő Intézet vezetőjeként, több száz óra coaching tapasztalattal és immár 13 sikeres Coach képzés és megannyi online coach képzés tartása után 2019-ben létrehoztam a COACHING & LOVE ACADEMY-t. Új központunkban kibővült képzési, továbbképzési lehetőségekkel és legmagasabb szintű oktatói gárdával tovább folytatjuk a megkezdett munkát a segítő szakemberek és szeretettel teli szemléletmód átadására. Ez a mi küldetésünk.

felső szegély szív

MEGRENDELÉS MENETE ÉS FIZETÉS

alsó szegély
  1. Kattints a MEGRENDELÉS gombra.
  2. Töltsd ki az űrlapot.
  3. Ezt követően bankkártyával tudsz fizetni a SimplePay biztonságos felületén.
  4. A fizetés után azonnal megküldjük számodra a számlát, a MINDFULNESS TRÉNING MUNKAFÜZETET és kezdheted az inspiráló munkát!

Kérdés esetén keress bátran a 06 30 860 4004-es telefonszámon vagy írj a hello@coachingandlove.hu e-mail címre.

felső szegély szív

KÉPGALÉRIA

alsó szegély

Csatlakozz a közösséghez