lelki-béke-megteremtése

Teremts harmóniát magadban!

A lelki béke tudatos őrzése kicsit olyan, mint az életmódváltás – mindkettő egy egészségesebb életforma kialakításáról szól. A villámdiéták sosem hoznak eredményt, ha előtte nem készülünk fel rá mentálisan. Kíváncsi vagy, hogyan teremthetsz gyorsan harmóniát magadban? Először is önmagadat kell vonzóvá tenned a változás számára!

Tulajdonképpen egyetlen stabil pont van az életünkben: a változás. Változunk mi, változnak a környezetünkben élők, változik a világ. Egy-egy szerepünk idővel megszűnhet, átalakulhat, de hirtelen újabb szerepkörben találjuk magunkat. A biztonságra törekvés is alapvető lelki szükségletünk, ragaszkodunk a megszokásainkhoz, félünk az ismeretlentől, nem vagyunk biztosak a problémamegoldási-stratégiáinkban.
Egy terv akkor jó, ha igazodik az aktuális életszakaszunkhoz. A legtöbbet azzal adunk magunknak, ha megtanuljuk az utat is élvezni a maga kanyaraival, emelkedőivel, lankáival vagy éppen a végtelennek tűnő egyeneseivel. És persze akkor, ha nem hagyjuk, hogy a nehézségek, az akadályok kibillentsenek a lelki egyensúlyunkból. Szerencsére a harmonikus életmód kialakításához számtalan szuper technika áll rendelkezésünkre, amelyek könnyedén elsajátíthatók. Ezek segítségével képes leszel megújulni, nyitott szívvel, felszabadultan megélni akár a megpróbáltatásokat is.

Gyakorold az éberséget!
Ha épp túl feszült vagy, nagyon pörög az elméd, esetleg valami nagyon felkavart, kapcsolj át az érzékelésben és ragadd meg a pillanatot! Figyeld meg az adott pillanatban, mi az, amit hallasz, milyen illatokat érzel, mi az, amit látsz vagy ízlelsz éppen. Ha valami van a kezedben, vizsgáld meg, milyen a tapintása. Az, hogy az érzékszerveidre irányítod a figyelmet, szintén a jelenben tart. Ezek a mindennapi megfigyelések később automatikusan beindulnak és egy idő után maguktól működnek majd.

Vizualizálj!
Kavargó gondolataidat és nyugtalanságodat gyorsan lecsillapíthatod, ha olyan képeket vetítesz az elméd vetítővásznán, amelyek segítenek, hogy biztonságban érezd magad. Teremts nyugodt körülményeket néhány percre, dőlj hátra, hunyd be a szemed és képzeld el a vágyott jövőt úgy, mintha már megvalósult volna. Hívd elő minél részletesebben, mi az, amit szeretnél elérni, megélni, hogy fogsz kinézni akkor, kik lesznek ott, mi lesz körülötted, milyen érzéseket hív ez elő belőled. Ennek egy másik változata, ha azt képzeled el, hogy már idős vagy, ülsz egy karosszékben és visszagondolsz az életed szép pillanataira, pozitív változásaira, amiket te teremtettél meg. Ez abban is segít, hogy jobban lásd, mi az, ami valóban számít. Ha végeztél a gyakorlattal, írd le magadnak, milyen képek jelentek meg előtted.

Figyelj a légzésedre!
A harmónia visszanyeréséhez bevetheted a Buteyko-féle légzéstechnikát is! Itt azt tanítják, hogy nem elég, ha sok oxigén van a szervezetben, hanem szén-dioxid is kell, amely megköti azt, így jut el az oxigén mindenhova. Hogyha a szádon keresztül lélegzel és nem az orrunkon át, túl sok levegőt szívsz be, és utána túl rövid lesz a kilégzés. A helyes légzés során az a cél, hogy piciket lélegezzünk be, majd ki is, a két légzés között pedig legyen egy hosszabb idő, majd csak utána vegyünk újra levegőt. Ha ugyanis a két légzésütem között több idő telik el, megfelelő mennyiségű oxigén és szén-dioxid is lesz a szervezetünkben.

Ilyen és ehhez hasonló hatékony technikákat tanulhatsz a harmónia megteremtéséhez A lelki béke és harmónia megteremtése – Mindfulness Tréning 2. videósorozat segítségével! Többek között elmélyülhetsz a mindfulness szemléletben, az önismeret fejlesztésben, az éberség gyakorlatokban, a meditációs technikákban vagy éppen a lelki békédhez nélkülözhetetlen szerető kedvesség és együttérzés gyakorlásában. A videótanfolyam olyan eszközöket és szemléletmódot ad át, amelyekkel csökkentheted a napjaidban a stresszt és kiegyensúlyozottabb, boldogabb életet teremthetsz.

Tarts velünk A lelki béke és harmónia megteremtése – Mindfulness Tréning 2. tanfolyamon, ha:

  • változásokon, nehézségeken mentél keresztül az utóbbi időben,
  • túl sokat agyalsz, és inkább kifelé fókuszálsz, mint befelé,
  • gyakran szorongsz, stresszelsz, könnyen kibillensz az egyensúlyodból,
  • kevés időd jut magadra,
  • folyamatosan kimerült vagy és ennek már a fizikai hatását is tapasztalod,
  • úgy érzed, ideje változtatnod az életeden,
  • harmonikusabb, kiegyensúlyozottabb mindennapokra vágysz,
  • növelnéd az energiaszinted,
  • szeretsz úgy tanulni, hogy te oszthatod be az idődet.

Fejlődj a saját ritmusodban!
Ahhoz, hogy élményteli legyen a tanulási folyamat, hagyj időt magadnak a videósorozat részeinek feldolgozására, hogy a gyakorlatok be tudjanak épülni. Ez nem egy gyorstalpaló, hanem életmód- és szemléletmód váltás is egyben. A lelki béke és harmónia megteremtése – Mindfulness Tréning 2. videósorozat, a hozzá tartozó autogén tréning és a meditációs hanganyag segítségével magasabb szintre emelheted az ellazulást és a pozitív gondolkodást. A tartalmakhoz korlátlan ideig hozzáférsz a zárt felületen, így a saját tempódban haladhatsz. Ráadásul most Mindfulness Tréning munkafüzetet is kapsz ajándékba!

Már csak egy kattintásra vagy a jelentkezéstől, amely hozzásegíthet a lelki békéd megteremtéséhez:

https://coachingandlove.hu/kepzesek/a-lelki-beke-es-harmonia-megteremtese-mindfulness-trening-2/